Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Unban appeal Bugabuse (Lottery) | Roberto Fire | 180013 | @Mazhor

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
180013
Players nickname
Maych Toaster
Administrators nickname
Robert fire
Date
May 6, 2024
Time
00:00
Proofs
https://youtu.be/vBwhhMH-Kfc

franc breser

Player
Player
Joined
Jan 9, 2024
Messages
9
Hello Admin Team

I hope this message finds you well. I am writing to express my sincere apologies for my recent actions that led to my block from the server. I understand now that my behavior was inappropriate, and I take full responsibility for my actions.

I bought lottery tickets for 5,000 each, believing it was a feature of the new update rather than a game error. I was unaware that the prices were incorrect, and I sincerely thought that the prizes weren't properly loaded into the store yet. My intention was to try my luck and hopefully win a Lamborghini, but after realizing my mistake, I stopped opening the tickets.

I deeply regret my actions and the inconvenience they have caused. I understand the importance of adhering to the rules and maintaining the integrity of the game. I assure you that I have learned from this experience and will never engage in such behavior again.

I apologize once again for any disruption caused and for my lapse in judgment. I appreciate your understanding and assure you of my commitment to fair play and respectful conduct in the future.

Thank you for your time and consideration.

Sincerely,

Maych toaster
 

franc breser

Player
Player
Joined
Jan 9, 2024
Messages
9
Hier noch auf deutsch :
Hallo Admin-Team

Ich hoffe, diese Nachricht findet Dich gut. Ich schreibe Ihnen, um mich aufrichtig für meine jüngsten Aktionen zu entschuldigen, die zu meiner Sperrung vom Server geführt haben. Ich verstehe jetzt, dass mein Verhalten unangemessen war und übernehme die volle Verantwortung für mein Handeln.

Ich kaufte Lottoscheine für jeweils 5.000, weil ich glaubte, es handele sich eher um eine Funktion des neuen Updates als um einen Spielfehler. Mir war nicht bewusst, dass die Preise falsch waren, und ich war ernsthaft davon überzeugt, dass die Preise noch nicht richtig in den Laden geladen waren. Ich hatte vor, mein Glück zu versuchen und hoffentlich einen Lamborghini zu gewinnen, aber als ich meinen Fehler erkannte, hörte ich auf, die Tickets zu öffnen.

Ich bedauere zutiefst meine Handlungen und die Unannehmlichkeiten, die sie verursacht haben. Ich verstehe, wie wichtig es ist, sich an die Regeln zu halten und die Integrität des Spiels zu wahren. Ich versichere Ihnen, dass ich aus dieser Erfahrung gelernt habe und mich nie wieder auf ein solches Verhalten einlassen werde.

Ich entschuldige mich noch einmal für etwaige Störungen und für mein Fehlurteil. Ich schätze Ihr Verständnis und versichere Ihnen, dass ich mich auch in Zukunft für Fairplay und respektvolles Verhalten einsetzen werde.

Vielen Dank für Ihre Zeit und Rücksicht.

Aufrichtig,

Maych-Toaster
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom