Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Scam/Fraud Complaint ID: 403 @Curator of the project

Rejected
Status
Not open for further replies.
Players nickname
Trippy_Cobain
Suspect ID
403
Date of violation
Nov 8, 2021
Time of violation
15:00
Proofs
https://cdn.discordapp.com/attachments/845371690518708265/909879548684943430/unknown.png

Trippy Cobain

certified rule breaker
Player
Joined
Oct 15, 2021
Messages
125
My ID: 20078
ID (+ name) of the person: 403 Can Touch
Video material / screens:
Reason for complaint: fraud

During my time at Bloods, I got a level 3 backpack from my OG (Can Touch). Since I was in the gang at the time, he made me the following offer: Level 3 backpack for $ 150,000. After I left the gang some time later, he wrote me the following message in the Discord. After consulting with Mazhor klick, however, I was told that this was not the case. However, at this point I had already sold the backpack back to Can Touch, as he had assured me that he would have clarified the whole thing with an admin. I would never have given him this backpack back because it was a great offer, but when he assured me that he had clarified this with admins, I did that because I didn't want to be banned. So I think it is already a scam what he did because otherwise I would never have made the same deal.

Best Regards

Trippie Cobain

Edit: In the old complaint, he told his gang members they should like his post and disslike my complaint in order to make me look bad.
 

Vincent Xozis

Loyalty
Player
Joined
Sep 28, 2021
Messages
7,058
Hallo Trippy,

erst einmal vielen Dank für deine Meldung. Wichtig hierbei ist, dass Mazhor selber sagte, dass er nicht auf alle Meldungen dieser Sektion eingehen kann / wird.

Hier nochmal die Aussage von Mazhor zu dem Thema
Admins will review that case and only in case if you fully disagree with an admin's decision. You can make a complaint about that admin with a prefix - FOR CURATOR OF THE PROJECT

In diesem Fall ist es etwas schwierig für uns zu handeln, da scheinbar fehlerhafte Aussagen von Administratoren getätigt wurden.
Can hat in diesem Fall meiner Meinung nach kein Verschulden, da er dich nicht "Bewusst", damit "Betrogen", hat, sondern nur auf Information eines Administrator handelte. Hierbei wäre es mir wichtig, dass wenn du eine Beschwerde schreibst, du dich gegen die genannten Administratoren beschwerst / du den Dialog mit den besagten Personen suchst. Eine Möglichkeit zur Erstattung gibt es leider dennoch keinerlei, da wir keine Wertgegenstände erstatten und somit alles weitere unter euch geklärt werden müsste.

Klar ist hier nur, dass wenn sich fehlerhaft Verhalten wird, wir erneut einschreiten werden, um das Thema zu beenden.
Somit wird die Beschwerde offiziell abgelehnt, würde dir aber eine Beschwerde im richtigen Bereich empfehlen, nachdem du die Administratoren vernünftig konfrontiert hast.

Mit freundlichen Grüßen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom