Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
137101
Players nickname
Laurin Miller
Administrators nickname
Jackson_clark
Date
Feb 20, 2023
Time
16:21
Proofs
https://imgur.com/a/u5Irw6c

laurin1909

Player
Player
Joined
Jan 5, 2023
Messages
64
German:

Hallo liebes grandrp curator Team,



Also ich wurde vor jetzt mehr als einem Jahr gebannt mit Grund. Der Grund war das ich Werbung für einen anderen Staat gemacht habe und dabei noch das Admin Team beleidigt habe. Ich sehe meinen Fehler natürlich ein und ich bin auch älter geworden und merke das mein Verhalten gegenüber den Admins überhaupt nicht gut war was mir auch Mega leid tut es wird definitiv nicht mehr vorkommen. Ich würde mich über eine Entbannung richtig freuen ich nehme auch gerne paar Stunden Admin-Jail gerne auf mich um auf den Server wieder spielen zu können und den Bann aufzulösen. Sonst wenn alles abgelehnt wird würde ich mich sehr über ein Gespräch im Discord freuen. Wie gesagt mein Verhalten war richtig falsch von mir und ich bereue alles was ich zu den Admins geschrieben habe es wird definitiv nicht mehr vorkommen.

Ein Charakter Reset Währe auch für mich voll in Ordnung


Ich würde mich über positive Nachrichten freuen



LG Laurin

Hello dear GrandRP curator team,

It's been over a year since I was banned with a reason. The reason was that I advertised for another state and also insulted the admin team. I realize my mistake, and I've grown older, understanding that my behavior towards the admins was not good at all, something I deeply regret, and it won't happen again. I would be delighted to be unbanned; I'm even willing to spend some hours in admin jail to be able to play on the server again and lift the ban. Otherwise, if everything is rejected, I would greatly appreciate a conversation on Discord. As I said, my behavior was completely wrong, and I regret everything I wrote to the admins; it will definitely not happen again.

A character reset would be fine with me as well

I would appreciate positive news.

Best regards,
Laurin

Mazhor
 

laurin1909

Player
Player
Joined
Jan 5, 2023
Messages
64
When Thats the wrong name its miyu tanaka i,m Not Sure That i Changed My Name Before my ban
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom