Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Blacklist für 1.4 | Tom Cooper | ID 16519 und 55885 @Roberto Fire

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
16519
Players nickname
Washed Hina
Administrators nickname
Tom Cooper
Date
Dec 27, 2023
Time
00:00
Proofs
https://imgur.com/a/LzGjGG9

Rick Tired

Player
Player
Joined
May 30, 2022
Messages
22
Your ID: 16519
Players nickname: Washed Hina
Administrators nickname: Tom Cooper
Time: 27.12.2023 - Days left: 9850
Proofs: Proof



Deutsch:

Sehr geehrtes Admin Team,

Am 27.12 wurde ich auf die Black List gepackt für 1.4. Ehrlicherweise kann ich mir nicht erklären, warum ich dafür gebannt wurde, weil mein einziger Twink mit der ID 55885 zu der Zeit noch gebannt war. Ich wüsste auch nicht ob ich mich irgendwo eingeloggt habe, falls dies doch der Fall sein sollte, tut es mir aufrichtig leid und sowas wird nie wieder vorkommen. Ich hoffe man kann eine gemeinsame Lösung finden, damit ich wieder auf GrandRP DE01 spielen kann

Mit freundlichen Grüßen

Washed Hina

English:
Dear Mazhor,

On December 27th, I was put on the blacklist for 1.4. To be honest, I can't explain why I was banned for this because my only twink with ID 55885 was still banned at the time. I don't know if I've logged in somewhere, but if I did, I'm sincerely sorry and it will never happen again. I look forward to find a common solution so that I can play on GrandRP DE01 again.

Best regards

Washed Hina
 

Roberto Fire

Chief Administrator
Chief Administrator
Joined
Nov 29, 2022
Messages
3,417
Abgelehnt

Du hast bereits deine zweite Chance bekommen und nur dafür genutzt um zu Cheaten.
Du wurdest im September 2023 entblacklisted und wurdes im Oktober 2023 für Cheating gebannt.

Blacklist bleibt bestehen.

 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom