Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Aplikacija Za Lidera Federal Investigation Bureau-a | Doktor Belvedere

Rejected
Status
Not open for further replies.

Pookie Belvederovic

Player
Player
Joined
Jun 17, 2024
Messages
48
Informacije

1. Vaše ime IRL: Vladan Tasic
2. Vaše godine: 17
3. Vremenska zona: GMT+2
4. Prosjek online po danu: 6-8 sati
5. Vaš Discord: vladaann
6. Vaše ingame ime: Doktor Belvedere
7. Vaš ID:57263

Dodatne informacije


1. Lider za.....
2. Zašto želite biti Lider ove specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje)
3. Vaš savjet za poboljšanje RolePlay-a u organizaciji.

1.Lider za.....
1.Lider za Federal Investigation Bureau

2.Zašto želite biti Lider ove specifične organizacije?

1)Želim da budem lider ove specifične organizacije zato što sam izuzetno aktivan u organizaciji i imam iskrenu želju da pomažem ljudima. Verujem da je ključ uspešnog liderstva briga o članovima organizacije i njihovom napretku. Takođe, poznat sam po svojoj odgovornosti i doslednosti, što mi omogućava da pouzdano ispunjavam zadatke i preuzimam inicijativu kada je to potrebno. Siguran sam da bih svojim angažmanom i posvećenošću mogao doprineti daljem razvoju organizacije i ostvarivanju zajedničkih ciljeva.

2)Verujem da bih doneo puno ovoj organizaciji kroz posvećenost timskom radu, uložen trud, i želju za postizanjem zajedničkih ciljeva. Smatram da je snaga svake organizacije u njenom timu, a ja sam posebno ponosan na svoju sposobnost da inspirišem i motivišem druge. Trudim se da uvek doprinesem pozitivnoj atmosferi i produktivnosti, jer verujem da uspeh dolazi kada se svi članovi osećaju podržano i motivisano. Kroz angažman i predanost, siguran sam da bih pomogao organizaciji da ostvari još veće uspehe.

3)Želim da budem lider ove organizacije kako bih mogao unaprediti strukturu i organizaciju unutar tima. Konkretno, planiram da preispitam i prilagodim činove unutar organizacije kako bi bolje odražavali odgovornosti, učinak i posvećenost članova. Verujem da efikasnija hijerarhija i jasno definisane uloge mogu značajno doprineti boljem funkcionisanju tima i postizanju naših ciljeva. Moja vizija je da svaki član tima ima jasnu putanju razvoja, što će dodatno motivisati i osnažiti našu organizaciju.

3.Vaš savjet za poboljšanje RolePlay-a u organizaciji.

3.Savetovao bih da se unapredi struktura unutar organizacije, posebno kroz prilagođavanje činova kako bi bolje odražavali odgovornosti i doprinos članova. Smatram da jasnija hijerarhija i definisane uloge mogu značajno poboljšati kvalitet RolePlay-a, jer bi svaki član imao jasniju sliku o svojoj ulozi i mestu u organizaciji. Takođe, omogućavanje članovima da kroz svoj angažman napreduju i stiču viši čin, dodatno bi motivisalo sve da se aktivnije uključe i daju svoj maksimum u igri.

Uvođenjem novih činova u organizaciji, verujem da bismo značajno doprineli njenom razvoju i unapređenju RolePlay iskustva. Novi činovi bi omogućili jasniju strukturu i bolju organizaciju, gde bi svaki član imao konkretne ciljeve i put napredovanja. To bi ne samo motivisalo članove da se više angažuju, već bi i celokupna organizacija funkcionisala efikasnije. Sa bolje definisanim ulogama i odgovornostima, organizacija bi se razvijala u pozitivnom smeru, sa jačom disciplinom i većom posvećenošću svih članova

Verujem da bih značajno poboljšao ovu organizaciju kroz nekoliko ključnih inicijativa. Prvo, potrudih se da svaki član bude preispitan u vezi sa pravima grada i da se testira na eventualnu korupciju, čime bismo osigurali pravednost i integritet unutar organizacije. Takođe, fokusirao bih se na motivaciju članova tako što bih im omogućio da uđu u dublje angažovanje kroz redovno ulaganje vremena i truda u organizaciju. Kao znak priznanja za njihov trud, planiram uvođenje sistema koji bi uključivao povećanja rankova i bonusa, čime bih dodatno stimulisao njihovu posvećenost i doprinos organizaciji. Verujem da bi ove mere doprinele stvaranju produktivnije i transparentnije radne sredine, što bi pozitivno uticalo na ukupni razvoj organizacije

Verujem da bih mogao značajno poboljšati ovu organizaciju kroz niz detaljnih i promišljenih inicijativa koje bih implementirao kao lider. Prvo i najvažnije, fokusirao bih se na očuvanje integriteta i pravičnosti unutar organizacije. Ovo bi uključivalo sveobuhvatno preispitivanje svakog člana u vezi sa pravima grada, kao i sprovođenje redovnih testiranja na korupciju. Ove mere bi pomogle u identifikaciji i eliminaciji potencijalnih problema pre nego što postanu ozbiljniji, obezbeđujući da svi članovi poštuju pravila i etičke standarde. Transparentnost i pravednost su ključni za očuvanje poverenja i funkcionalnosti organizacije, i zato bih osigurao da svi članovi budu odgovorni za svoje postupke i odluke.

Pored toga, jedan od ključnih aspekata mog plana bio bi unapređenje sistema nagrađivanja i motivacije članova. Implementirao bih sistem koji bi prepoznao i nagradio trud, posvećenost i doprinos svakog člana organizacije. Ovo bi uključivalo povećanje rangova i plata kao vid priznanja za rad i angažovanje. Verujem da je priznanje za uloženi rad izuzetno važno za motivaciju i zadovoljstvo članova. Kroz ovaj sistem nagrađivanja, članovi bi imali jasne ciljeve i putanju napredovanja, što bi ih dodatno motivisalo da ulažu više truda i energije u svoje zadatke. Ovaj pristup bi pomogao u stvaranju pozitivne radne atmosfere, gde bi članovi osećali da njihov rad ima vrednost i da su njihovi napori prepoznati i cenjeni.

Takođe bih organizovao redovne sastanke i obuke kako bi članovi bili stalno informisani o najnovijim pravilima, procedurama i ciljevima organizacije. Ovi sastanci bi omogućili članovima da postavljaju pitanja, izraze svoje mišljenje i dobiju povratne informacije o svom radu. Kroz obuke, članovi bi mogli da unaprede svoje veštine i znanja, što bi doprinelo njihovom profesionalnom razvoju i efikasnosti. Takođe bih implementirao sistem za praćenje učinka, koji bi omogućio praćenje napretka članova i identifikaciju oblasti koje zahtevaju dodatnu podršku ili obuku.

Uz sve ovo, poseban naglasak stavio bih na unapređenje komunikacije unutar organizacije. Efikasna komunikacija je ključna za koordinaciju i timski rad, i zato bih osigurao da svi članovi imaju pristup svim relevantnim informacijama i da se osećaju uključeni u donošenje odluka. Takođe bih podsticao otvoren dijalog i saradnju među članovima, kako bi se rešavali problemi i izazovi na konstruktivan način.

Na kraju, verujem da bi ove inicijative doprinele stvaranju organizacije koja je ne samo efikasna i produktivna, već i pravedna i inspirativna za sve članove. Uz posvećenost transparentnosti, motivaciji, obuci i komunikaciji, organizacija bi mogla da postigne svoje ciljeve i da se razvija u pozitivnom smeru, sa članovima koji su angažovani, zadovoljni i spremni da daju svoj maksimum

Verujem da bih mogao značajno unaprediti ovu organizaciju kroz pažljivo planirane inicijative koje će unaprediti efikasnost, integritet i zadovoljstvo članova. Kao budući lider, fokusiraću se na sledeće ključne aspekte:

1. Očuvanje etike i integriteta: Prvo, uspostaviću stroge mere za preispitivanje članova u vezi sa pravima grada i sprovođenje testiranja na korupciju. Ove mere će omogućiti pravilan rad organizacije i očuvanje povjerenja među članovima. Postaviću jasne standarde ponašanja i pravila koja će pomoći u sprečavanju neetičkog ponašanja i osigurati da svi članovi funkcionišu u skladu sa organizacionim vrednostima.

2. Sistem nagrađivanja i motivacije: Implementiraću sistem koji će prepoznati i nagraditi trud i doprinos svakog člana. Povećanja rangova i plata biće nagrade za posvećenost i kvalitet rada, čime će se stvoriti jasna putanja napredovanja. Ovaj sistem će motivisati članove da se više angažuju i doprinesu organizaciji, a takođe će povećati njihovo zadovoljstvo i lojalnost.

3. Obuke i razvoj veština: Organizovaću redovne obuke i sastanke kako bi članovi bili informisani o novim pravilima i procedurama. Obuke će pomoći članovima da unaprede svoje veštine i znanja, što će doprineti njihovom profesionalnom razvoju. Takođe ću uvesti sistem za praćenje učinka, koji će omogućiti identifikaciju područja koja zahtevaju dodatnu podršku ili obuku.

4. Unapređenje komunikacije: Uvešću efikasne kanale komunikacije kako bi svi članovi imali pristup relevantnim informacijama i osećali se uključeni u donošenje odluka. Regularni sastanci i virtuelni forumi će omogućiti otvoren dijalog i rešavanje problema na konstruktivan način. Transparentna komunikacija će poboljšati koordinaciju i timsku saradnju.

5. Razvoj liderstva: Implementiraću programe mentorskog vođenja i liderstva kako bih pomogao članovima da razviju svoje veštine i preuzmu liderske uloge. Ovi programi će omogućiti prenos znanja i iskustva, obezbeđujući kontinuirani tok talentovanih lidera unutar organizacije.

6. Timske aktivnosti: Organizovaću različite timske aktivnosti i društvene događaje kako bih ojačao timsku koheziju. Zajednički trenuci van radnog okvira će pomoći u izgradnji pozitivnih odnosa i međusobnog poverenja među članovima, što će pozitivno uticati na radnu atmosferu i produktivnost.

7. Inovacije i poboljšanja procesa: Fokusiraću se na implementaciju novih tehnologija i alata koji će unaprediti radne procese i povećati efikasnost. Pružiću podršku članovima u usvajanju novih tehnologija kako bi se osigurala njihova sposobnost da se uspešno prilagode promenama i ostanu konkurentni.

8. Odnosi sa spoljnim partnerima: Radiću na izgradnji i održavanju dobrih odnosa sa spoljnim partnerima i zajednicom. Aktivno ću učestvovati u društvenim i poslovnim događajima i uspostaviti partnerstva koja mogu doneti dodatne resurse i prilike organizaciji. Ovi odnosi će pomoći organizaciji da poveća svoj uticaj i prisustvo u zajednici.

9. Sistem evaluacije i povratne informacije: Implementiraću sistem za redovno davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima o njihovom radu. Ovaj sistem će omogućiti prepoznavanje dobrih performansi i identifikaciju područja za poboljšanje. Povratne informacije će pomoći članovima u ličnom i profesionalnom razvoju, čime će se poboljšati ukupna efikasnost organizacije.

Kroz ove inicijative, organizacija će moći da postigne svoje ciljeve i razvije se u pozitivnom smeru. Moja vizija je da stvorim radno okruženje koje ne samo da postiže visoke rezultate, već i pruža primer izvrsnosti i uspeha, stvarajući inspirativnu i motivirajuću sredinu za sve članove.




Činovi:
1.Suspend
2.Agent na obuci

3.Agent na terenu
4.FIB Agent

5.BOI Sluzbenik (Bureau Of Investigation)
6.BOI Inspektor

7.SATU Na Obuci (Special AntiTerrorist Unit)
8.SATU Specijalac

9.HRT Pregovarac (Hostage Rescue Team)
10.HRT Vodnik

11.DEA Agent (Drug Enforcement Agency)
12.DEA Undercover
-------------KOMANDA-------------

13.Deputy HOU (Deputy Head Of Unit)
-------------VECA KOMANDA-------------
14.Head Of Unit
15.00 Agent (Specijalno Istrenirani Agenti)
16.Deputy COS (Deputy Chief Of Staff)

17.Chief Of Staff
18.Deputy Manager

19.Manager
20.Deputy Director

21.Director

Objasnjenje Činova:

BOI - Bureau Of Investigation
Svrha Bureau of Investigation (BOI) je da pruža sveobuhvatan pravni okvir za sprovođenje zakona i zaštitu bezbednosti nacije. FIB je federalna agencija koja ima sledeće ključne svrhe i zadatke:

  1. Kriminalna istraga: FIB istražuje teške krivične prekršaje kao što su organizovani kriminal, terorizam, korupcija, trgovina drogom, i druge teške zločine.
  2. Protivteroristički rad: FIB igra ključnu ulogu u sprečavanju terorističkih napada i otkrivanju terorističkih mreža. Ova svrha uključuje prikupljanje obaveštajnih informacija i saradnju sa drugim obaveštajnim agencijama.
  3. Zaštita nacionalne bezbednosti: FIB je odgovoran za istraživanje pretnji koje ugrožavaju nacionalnu bezbednost, uključujući špijunažu i sabotažu.
  4. Borba protiv korupcije: FIB istražuje slučajeve korupcije u vladinim institucijama i privatnom sektoru, te pruža podršku u suzbijanju finansijskih prevara.
  5. Zaštita građana i imovine: FIB pruža podršku u istraživanju slučajeva koji uključuju nasilne zločine, kao što su ubistva i otmice, te pruža pomoć u sprovođenju zakona u slučajevima krađe i vandalizma.
  6. Prikupljanje i analiza obaveštajnih podataka: FIB prikuplja i analizira informacije koje se odnose na pretnje i kriminalne aktivnosti, te koristi te podatke za unapređenje nacionalne sigurnosti.
  7. Podrška lokalnim i državnim organima: FIB sarađuje sa lokalnim i državnim agencijama u istraživanju i rešavanju složenih slučajeva i pruža specijalizovane resurse i stručnost.
  8. Razvoj i implementacija tehnoloških inovacija: FIB razvija i koristi napredne tehnologije za istraživanje i rešavanje zločina, uključujući forenziku i cyber sigurnost.

SAU - Special AntiTerrorist Unit
Poenta Special Anti-Terrorist Unit (SATU) je da se specijalizuje u borbi protiv terorizma i pruža odgovarajuće odgovore na terorističke pretnje i napade. Ova jedinica ima specifične zadatke i ciljeve koji uključuju:

  1. Sprečavanje terorističkih napada: SATU se fokusira na identifikaciju i neutralizaciju pretnji pre nego što se teroristički napad dogodi. To uključuje praćenje sumnjivih aktivnosti, analizu obaveštajnih informacija, i saradnju sa drugim bezbednosnim agencijama.
  2. Reakcija na terorističke incidente: Kada se teroristički napad dogodi, SATU pruža brzu i efikasnu reakciju kako bi minimizirala štetu i spasila živote. To može uključivati vođenje operacija spasavanja talaca, eliminaciju terorista i obezbeđivanje pogođenog područja.
  3. Specijalizovana obuka i oprema: Članovi SATU su obučeni za rad u ekstremnim uslovima i za upotrebu specijalizovane opreme i tehnika. Ova obuka uključuje taktike za borbu protiv terorizma, obuku u rukovanju oružjem, i upravljanje kriznim situacijama.
  4. Koordinacija sa drugim agencijama: SATU često sarađuje sa lokalnim, nacionalnim i međunarodnim bezbednosnim agencijama i organizacijama kako bi razmenjivali informacije, resurse i strategije u borbi protiv terorizma.
  5. Podrška u istraživanju terorizma: Nakon terorističkih napada, SATU može pružiti podršku u istraživanju incidenta, uključujući prikupljanje i analizu dokaza, identifikaciju osumnjičenih, i rekonstrukciju događaja.
  6. Prevencija radikalizacije: U nekim slučajevima, SATU može biti uključena u napore da se spreči radikalizacija i regrutovanje potencijalnih terorista kroz različite programe i inicijative.

HRT - Hostage Rescue Team
Poenta Hostage Rescue Team (HRT) je da pruža specijalizovane operacije za spasavanje talaca i rešavanje situacija u kojima su ljudi oteti ili se nalaze u opasnosti. HRT je obično deo federalne agencije za sprovođenje zakona i ima sledeće ključne svrhe i zadatke:

  1. Spašavanje talaca: HRT je specijalizovana za izvođenje operacija spasavanja talaca u situacijama visokog rizika. Cilj je da se oslobode talaci i minimizira rizik od povreda ili smrti, uz istovremeno neutralizovanje pretnji.
  2. Reakcija na krize: Tim je obučen za rad u ekstremnim i kriznim situacijama, kao što su otmice, napadi i situacije u kojima su životi ljudi u ozbiljnoj opasnosti. Brza i efikasna reakcija ključna je za rešavanje ovih situacija.
  3. Specijalizovana obuka i tehnike: Članovi HRT-a prolaze kroz intenzivnu obuku u taktikama za spasavanje talaca, upotrebi specijalizovane opreme, i rukovanju oružjem. Obuka uključuje tehnike za prepoznavanje i neutralizaciju opasnosti, komunikaciju sa otmičarima, i koordinaciju sa drugim jedinicama.
  4. Koordinacija sa drugim agencijama: HRT često sarađuje sa lokalnim, državnim i federalnim agencijama, kao i sa međunarodnim partnerima, kako bi obezbedili sveobuhvatan odgovor na situacije otmice. Ova saradnja omogućava razmenu informacija, resursa i stručnosti.
  5. Planiranje i priprema: Pre nego što se upuste u operacije, HRT provodi detaljno planiranje i pripremu, uključujući analizu situacije, prikupljanje obaveštajnih podataka, i razvijanje strategija za spasavanje talaca. Ovo pomaže u minimiziranju rizika i maksimiziranju uspeha operacije.
  6. Psihološka priprema i podrška: Pored fizičke obuke, članovi HRT-a su takođe obučeni za rad u psihološki stresnim situacijama. Takođe, tim može pružiti podršku žrtvama i njihovim porodicama tokom i nakon operacija.

DEA - Drug Enforcement Agency
Drug Enforcement Administration (DEA) je američka federalna agencija koja se bavi sprovođenjem zakona vezanih za droge. Njen glavni cilj je da se bori protiv ilegalne trgovine drogom i povezanih kriminalnih aktivnosti. Evo ključnih svrha i zadataka DEA:

  1. Sprovođenje zakona o drogama: DEA je odgovorna za sprovođenje federalnih zakona koji regulišu kontrolu i upotrebu droga. To uključuje hapšenje pojedinaca koji se bave ilegalnom proizvodnjom, distribucijom i prodajom droga.
  2. Prikupljanje i analiza obaveštajnih podataka: DEA prikuplja obaveštajne informacije o aktivnostima povezanim sa drogom, kao što su mreže trgovine drogom i organizovani kriminal. Ova analiza pomaže u identifikaciji i neutralizaciji pretnji.
  3. Saradnja sa drugim agencijama: DEA sarađuje sa lokalnim, državnim i međunarodnim agencijama za sprovođenje zakona kako bi koordinisala napore u borbi protiv trgovine drogom. Ova saradnja uključuje razmenu informacija i zajedničke operacije.
  4. Obuka i edukacija: DEA pruža obuku i resurse za druge agencije i organizacije koje se bave sprovođenjem zakona. Ova obuka pokriva oblasti kao što su taktike za suzbijanje droge, forenziku, i analizu obaveštajnih podataka.
  5. Kampanje za prevenciju i obrazovanje: DEA se angažuje u kampanjama za prevenciju zloupotrebe droga i obrazovanju javnosti o opasnostima ilegalnih supstanci. Ove inicijative imaju za cilj da podignu svest i smanje potražnju za drogama.
  6. Nadzor nad registrovanim supstancama: DEA prati upotrebu i distribuciju kontrolisanih supstanci i lekova na recept. To uključuje regulisanje i nadzor farmaceutskih kompanija i zdravstvenih radnika kako bi se sprečila zloupotreba i nelegalna prodaja lekova.
  7. Istraživanje i krivično gonjenje: DEA vodi istrage o organizovanim kriminalnim grupama koje se bave drogom i podnosi krivične prijave protiv osumnjičenih. Ove istrage često uključuju kompleksne operacije i saradnju sa drugim agencijama.]

HOU - Head Of Unit
Head of Unit (Šef jedinice) je ključna pozicija u različitim organizacijama.
  • Vođenje i upravljanje: Šef jedinice je odgovoran za vođenje tima ili jedinice, uključujući nadzor nad svakodnevnim operacijama, delegiranje zadataka, i upravljanje resursima. On ili ona osigurava da se ciljevi jedinice postignu efikasno i u skladu sa strategijama organizacije.
  • Planiranje i strategija: Šef jedinice razvija i implementira strategije i planove kako bi postigao ciljeve jedinice. Ovo može uključivati postavljanje prioriteta, određivanje resursa potrebnih za ostvarenje ciljeva, i planiranje operativnih aktivnosti.
  • Koordinacija i komunikacija: Ova pozicija uključuje koordinaciju aktivnosti unutar jedinice i sa drugim delovima organizacije ili spoljnim partnerima. Šef jedinice je ključna tačka komunikacije, kako za timski rad unutar jedinice, tako i za izvještavanje višeg menadžmenta.
  • Razvoj i obuka tima: Šef jedinice je odgovoran za razvoj i obuku članova tima. To uključuje pružanje podrške, mentorstvo, i razvoj profesionalnih veština članova tima, kao i ocenjivanje njihovog učinka.
  • Praćenje i evaluacija: Šef jedinice prati napredak u postizanju ciljeva, analizira rezultate i evaluira performanse jedinice. Ova evaluacija pomaže u identifikaciji oblasti za poboljšanje i donošenju odluka o budućim aktivnostima.
  • Rešavanje problema i donošenje odluka: U slučaju problema ili izazova, šef jedinice je odgovoran za pronalaženje rešenja i donošenje ključnih odluka koje utiču na rad jedinice.
  • Usklađenost sa politikama i procedurama: Šef jedinice osigurava da se rad jedinice obavlja u skladu sa pravilima, politikama i procedurama organizacije. Ovo uključuje usklađivanje sa zakonima, propisima i standardima.
  • Izveštavanje i administracija: Šef jedinice redovno izveštava viši menadžment o statusu aktivnosti, postignutim rezultatima, i bilo kakvim problemima ili izazovima. Takođe upravlja administrativnim poslovima povezanim sa radom jedinice.
COS - Chief Of Staff
Chief of Staff (Šef osoblja) je ključna pozicija koja pruža podršku visokom rukovodstvu i osigurava da se operacije i strategije organizacije efikasno i koordinisano sprovode. Evo glavnih svrha i zadataka pozicije Chief of Staff:

  1. Koordinacija i upravljanje: Chief of Staff koordinira aktivnosti između različitih sektora i funkcija unutar organizacije. On ili ona osigurava da svi delovi organizacije rade u skladu sa strategijama i ciljevima viskog rukovodstva.
  2. Podrška visokom rukovodstvu: Ova pozicija pruža direktnu podršku izvršnim liderima, kao što su CEO ili predsednik. To može uključivati organizovanje njihovih sastanaka, pripremu materijala za sastanke, i vođenje administrativnih poslova.
  3. Planiranje i implementacija strategije: Chief of Staff pomaže u razvoju i implementaciji strategija i inicijativa. On ili ona može biti odgovoran za praćenje napretka, evaluaciju rezultata, i pružanje povratnih informacija o ostvarivanju ciljeva.
  4. Prikupljanje i analiza informacija: Ova pozicija često uključuje prikupljanje i analizu ključnih informacija koje su potrebne za donošenje odluka. Chief of Staff može pripremati izveštaje, analizirati podatke, i pružati preporuke visokom rukovodstvu.
  5. Komunikacija i koordinacija: Chief of Staff služi kao ključna tačka komunikacije između viskog rukovodstva i ostatka organizacije. Ovo uključuje prenos informacija, koordinaciju sa timovima, i rešavanje komunikacijskih izazova.
  6. Upravljanje projektima i inicijativama: Chief of Staff može biti odgovoran za upravljanje posebnim projektima ili inicijativama, osiguravajući da se oni sprovode prema planu i u skladu sa organizacionim ciljevima.
  7. Rešavanje problema i donošenje odluka: Uloga često uključuje rešavanje problema i donošenje odluka u ime ili u saradnji sa visokim rukovodstvom. Ovo može uključivati upravljanje kriznim situacijama i brzo donošenje odluka u kritičnim trenucima.
  8. Razvoj i obuka tima: Chief of Staff može biti uključen u razvoj i obuku tima, pružajući mentorstvo i podršku zaposlenima, kao i identifikovanje potreba za obukom i razvojem.
  9. Organizacija i logistika: Ova pozicija često uključuje organizaciju važnih događaja, sastanaka i putovanja, kao i upravljanje logističkim aspektima koji su ključni za efikasno funkcionisanje organizacije.
  10. Implementacija politika i procedura: Chief of Staff osigurava da se politike i procedure organizacije pravilno primenjuju i poštuju. On ili ona može raditi na razvoju novih politika i procedura u skladu sa organizacionim potrebama.
Kodovi:
10-1: Poziv natrag u bazu, sve jedinice se vraćaju te formiraju liniju na crti.
10-2: Negativno.
10-3: Prestani sa emitovanjem na radio.
10-4: Potvrdeno/potvrdno.
10-5: Ponovite poslednji prenos.
10-6: Zanemarite poslednji prenos.
10-7: Odjava s dužnosti.
10-8: Prijava na dužnost.
10-10: Ispaljeni hici.
10-20: Lokacija.
10-21 Trenutna situacija.
10-22: Situacija sa taocima.
10-33: Potrebna podrska.
10-99: Situacija resena, vratite se na ono što ste radili.
Kod A -> Pad igre.

Kod B -> Mišić F8+U , čujem te u glavi.

Hvala puno svima koji ce da me podrze u ovoj avanturi.!!!

Srecno svima!!!!
 

Pookie Belvederovic

Player
Player
Joined
Jun 17, 2024
Messages
48
Moja greska.
Kod imena nisam obratio i stavio sam svoje prezime.
I kod godina takodje nisam obratio jer sam bio u pozivu i svi su pricali u isto vreme

Zeleo bih da mi administracija ne zameri.!
 

Allen Sikter

Senior Administrator
Senior Administrator
Joined
Apr 23, 2022
Messages
3,060
Odbijeno
Napravite novu aplikaciju dok su prijave jos uvek otvorene
ovo vam je vise puta duplo napisano​
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom