- Joined
- Jan 11, 2025
- Messages
- 8
Informacije
Vaše ime IRL: Marko
Vaše godine: 20
Vremenska zona: GMT +1
Prosjek online po danu: 6-13h
Vaš Discord: Draco929
Vaše ingame ime: Draco Kibla
Vaš ID: 40786
Dodatne informacije
Lider za SAHP (San Andreas Highway Patrol)
Zašto želite biti lider ove specifične organizacije?
(Navedite tri razloga uz objašnjenje)
SAHP kao najvažnija organizacija na autoputu
SAHP je organizacija koja mi je uvek bila draža od FIB-a, Vlade, NG-a i drugih organizacija. Razlog za to je specifična lokacija njenog delovanja – autoput. Najveći broj kriminalnih aktivnosti, poput kidnapovanja, pucnjava, pljački i krađa, dešava se upravo na autoputu. Smatram da SAHP ima ogroman potencijal da pruži kvalitetan RP, ali taj potencijal do sada nije bio u potpunosti iskorišćen.
Potreba za boljim rukovodstvom
Do sada nisam video lidera SAHP-a koji je vodio organizaciju onako kako bih to ja radio. Smatram da se prethodni lideri nisu dovoljno trudili oko unapređenja sistema rada iz razloga koji mi nisu poznati. Međutim, ukoliko postanem lider SAHP-a, to će se promeniti. Fokusirao bih se na kreiranje sistema rada u kojem bi svi članovi organizacije bili motivisani, a aktivnosti poput grupnih patrola, radarskih kontrola i kontrolnih punktova u saradnji sa FIB-om postale bi redovna pojava.
Kreiranje zanimljivog i profesionalnog sistema rada
SAHP je često na lošem glasu kao organizacija koja nema dovoljno ljudi za akcije, racije ili patrole. Smatram da je to rezultat lošeg sistema rada. Moja vizija je da se rad u SAHP-u doživljava kao zanimljiva aktivnost, a ne obaveza. Iako bi se od svih očekivalo da se ponašaju profesionalno, organizovao bih aktivnosti koje bi učinile svakodnevni rad zanimljivim – poput patroliranja u grupama, kontrolnih punktova i specijalizovanih zadataka.
Lokacija kao ključni faktor
Verujem da SAHP ima potencijal da doprinese roleplay-u jednako, ako ne i više od FIB-a, upravo zbog lokacije delovanja. Kao lider, fokusirao bih se na iskorišćavanje tog potencijala do maksimuma.
Lična posvećenost i iskustvo
Ukoliko mi se pruži prilika da postanem lider SAHP-a, učiniću ovu organizaciju moćnijom i efikasnijom od bilo koje druge u gradu. Aktivnost mi je na visokom nivou – svakodnevno sam prisutan između 6 i 13 sati, a ponekad i više. Neću dozvoliti da članovi organizacije sede u stanici ili besciljno lutaju gradom, niti ću ih terati da rade. Sistem koji bih uspostavio bio bi toliko zanimljiv da članovi ne bi želeli da završe smenu, čak i kada se ona formalno završi.
Rezultati u drugim organizacijama
U svakoj organizaciji u kojoj sam bio, dogurao sam do HC-a u roku od dve nedelje, i to bez traženja ranka ili prethodnog poznanstva s liderima:
EMS: Rank 29
SAHP: Rank 27
NG: Rank 25
GOV: Rank 25
Posao sam uvek obavljao perfektno, bez ijedne opomene ili greške. Ključ mog uspeha je jednostavan – uvek pitam ako nešto ne znam, umesto da radim na svoju ruku i pravim greške.
Podrška članovima organizacije
Kao lider, lično bih se pobrinuo da svi članovi organizacije razumeju svoje zadatke. Ako neko ne zna nešto, ne bih imao problem da mu sve detaljno objasnim, pa čak i da potrošim dodatnih pola sata nakon obuke. Bolje da edukujem svoje ljude na vreme nego da greškama naprave probleme sebi i organizaciji.
Kriterijumi:
Minimalno 15 godina OOC
Minimalno 8 godina IC
Posedovanje dozvole za oruzije,medicinsko osiguranje,posedovanje vojne legitimacije.
Postovanje kolega
Trud zelja za radom
Poznavanje pravila grada
Disciplinovanost
Minimalna aktivnost po danu 3h(izuzetak moguc uz razlog)
Prva stvar koju bih uradio jeste promena sistema rada, a to bih realizovao na sledeći način:
Povećanje saradnje sa FIB-om:
Poslednja 2–3 lidera SAHP-a nisu koristila ključnu prednost SAHP-a – autoput. Aktivirao bih kontrolne punktove koji bi se održavali najmanje dva puta nedeljno.
Radarske kontrole:
Radarske kontrole bi se obavljale minimum dva sata dnevno, a po mogućstvu i duže. Neću dozvoliti da neko vozi 300–400 km/h po autoputu, a da za to ne bude kažnjen.
Disciplina unutar organizacije:
Konflikti među kolegama, nepoštovanje pravila grada, nepoštovanje građana i bahato ponašanje biće potpuno eliminisani.
Osnivanje specijalizovanih jedinica:
Kreirao bih sledeće jedinice za efikasniji rad:
SAHP Control Unit (SCU):
Ova jedinica bi bila zadužena za proveru dokumentacije svih pripadnika SAHP-a, uključujući HC (High Command) i HS (High Staff). Proveravali bi se bodycam snimci, način hapšenja, ponašanje tokom hapšenja i odnos službenog lica prema uhapšenim osobama. Svaki pripadnik SAHP-a, pa čak i Deputy Chief Marshall, koji nema potrebnu opremu za rad (licencu za oružje, vojnu legitimaciju, zdravstveno osiguranje), biće suspendovan sa pozicije dok ne obezbedi svu potrebnu dokumentaciju. U slučaju vojne legitimacije, osoba bi bila upućena u NG (National Guard) na služenje vojnog roka.
Highway Surveillance Unit (HSU):
Ova jedinica bi nadgledala stanje na autoputu, pratila kritične tačke po pitanju brzine i intervenisala u slučajevima povećanog broja otmica i pljački na određenim delovima autoputa.
Viper Unit (VU):
Specijalizovana jedinica zadužena isključivo za talačke situacije, pljačke i pratnju VIP lica (lidera i viših činova iz Vlade).
Viper Inspectors (VI):
Jedinica koja bi prikupljala dokaze i ispitivala okrivljene osobe.
Viper Surveillance (VS):
Jedinica zadužena za procenu situacije tokom pljački i talačkih situacija. Njihov zadatak bi bio da putem centrale dostave procenu stanja i upute sve dostupne patrole ukoliko je potrebno.
Minimizacija grešaka:
Greške u radu bi bile svedene na minimum, jer bih ja, kao lider, bio prisutan gotovo sve vreme. Aktivnost mi je na najvišem nivou, što omogućava brzo rešavanje problema.
Obuke:
Obuke bi trajale najmanje 1 sat i 30 minuta, a po potrebi i duže. Nakon svake obuke, lično bih proveravao svakog pripadnika SAHP-a. Neću dozvoliti da neko kvari ugled organizacije zbog nepažnje ili dosade tokom obuke.
Sugestije i unapređenja:
Svaku preporuku za unapređenje rada, bez obzira od koga dolazi (pa čak i od pripadnika najnižih činova, poput Insurance Unit), pažljivo bih razmotrio. Kao lider, uvek bih bio tu da saslušam predloge i implementiram promene kako bih poboljšao organizaciju, unapredio roleplay i izbegao probleme.
6. Kodovi:
10-1 - Sve jedinice se vracaju u bazu po naredjenju komandnog osoblja.
10-2 - Negativno.
10-3 - Prekid razgovora na centrali.
10-4 - Potvrda / Primljeno.
10-5 - Ponovite poslednji prenos.
10-6 - Zanemarite poslednji prenos.
10-7 - Pauza.
10-8 - Povratak sa pauze.
10-9 - Otvorena paljba na drzavnog sluzbenika!
10-10 - Pucnjava u toku.
10-11 - Pljačka u toku.
10-14 - Oblacenje specijalne uniforme!
10-20 - Trenutna lokacija?
10-21 - Kretanje u patrolu(10-21 1 sheriff 2 sheriff zadnje 2 cifre tablica)
10-22 - Trenutno stanje.
10-33 - Hitno potrebna podrska!
10-99 - Situacija je završena!
10-90 - Prevoz lica do zatvora
10-55 - Zaustavljeno vozilo
10-57 - VIKTOR - Potera za vozilom
10-57 - FOKSTROT -Potera za pesakom
7. Rankovi
---Struktura---
1. Suspend
2. Insurance unit
3. Insurance officer
4. Towing unit
5.Towing officer
6. Officer Trainee
7. Officer
8. Air control Trainee
9. Air control
10. Highway Sheriff Trainee
11. Highway Sheriff
12. Speed Control Unit
13.Viper on Training
14.Viper Unit
15.Viper Inspector on Training
16.Viper Inspector
17. Viper COBRA Unit
18. Viper Surveillance
19. SAHP Control Unit
20. Senior Viper Inspector
---High Staff---
21. Head Viper Surveillance
22. Head Viper Inspector
23. Viper CO-Commander
24. Chief of Patrol
25. Deputy of SAHP Control Unit
26. Viper Commander
---High Command---
27. Head of SAHP Control Unit
28. Assistent of Chief
29. Deputy Chief Marshall
30. Chief Marshall
Bonusi: Svi znamo da je najveća motivacija svih zaposlenih u bilo kojoj organizaciji bonus. Kod mene će dnevno biti dodela bonusa nakon podmornice ili ako je taj dan banka, nakon banke.
Nedeljno ću pratiti ko se najviše trudi na poslu. Nije bitno da li su postigli 5 ili 50 hapšenja, ako vidim da se trude i ne prave probleme, dobiće bonuse od 50-150k.
Nedeljno će biti bonusi za 3 pripadnika SAHP-a koji budu postigli najviše hapšenja od 100-400k.
Nedeljno će biti bonusi za 3 pripadnika SAHP-a koji budu postigli najviše zaplena od 50-350k.
Nekoliko reči za kraj:
SAHP je organizacija koja, po meni, može da ima veći uticaj od bilo koje druge.
Radnici SAHP-a pod mojim nadzorom nikada ne bi sedeli u stanici ili šetali po gradu jer bih ovaj posao učinio zanimljivijim od bilo kog drugog.
O SAHP-u bi pričao ceo grad i hvalio bi ga pod mojim vođstvom, u to sam siguran.
Hvala na citanju i srecno svim ostalim kandidatima !
Vaše ime IRL: Marko
Vaše godine: 20
Vremenska zona: GMT +1
Prosjek online po danu: 6-13h
Vaš Discord: Draco929
Vaše ingame ime: Draco Kibla
Vaš ID: 40786
Dodatne informacije
Lider za SAHP (San Andreas Highway Patrol)
Zašto želite biti lider ove specifične organizacije?
(Navedite tri razloga uz objašnjenje)
SAHP kao najvažnija organizacija na autoputu
SAHP je organizacija koja mi je uvek bila draža od FIB-a, Vlade, NG-a i drugih organizacija. Razlog za to je specifična lokacija njenog delovanja – autoput. Najveći broj kriminalnih aktivnosti, poput kidnapovanja, pucnjava, pljački i krađa, dešava se upravo na autoputu. Smatram da SAHP ima ogroman potencijal da pruži kvalitetan RP, ali taj potencijal do sada nije bio u potpunosti iskorišćen.
Potreba za boljim rukovodstvom
Do sada nisam video lidera SAHP-a koji je vodio organizaciju onako kako bih to ja radio. Smatram da se prethodni lideri nisu dovoljno trudili oko unapređenja sistema rada iz razloga koji mi nisu poznati. Međutim, ukoliko postanem lider SAHP-a, to će se promeniti. Fokusirao bih se na kreiranje sistema rada u kojem bi svi članovi organizacije bili motivisani, a aktivnosti poput grupnih patrola, radarskih kontrola i kontrolnih punktova u saradnji sa FIB-om postale bi redovna pojava.
Kreiranje zanimljivog i profesionalnog sistema rada
SAHP je često na lošem glasu kao organizacija koja nema dovoljno ljudi za akcije, racije ili patrole. Smatram da je to rezultat lošeg sistema rada. Moja vizija je da se rad u SAHP-u doživljava kao zanimljiva aktivnost, a ne obaveza. Iako bi se od svih očekivalo da se ponašaju profesionalno, organizovao bih aktivnosti koje bi učinile svakodnevni rad zanimljivim – poput patroliranja u grupama, kontrolnih punktova i specijalizovanih zadataka.
Lokacija kao ključni faktor
Verujem da SAHP ima potencijal da doprinese roleplay-u jednako, ako ne i više od FIB-a, upravo zbog lokacije delovanja. Kao lider, fokusirao bih se na iskorišćavanje tog potencijala do maksimuma.
Lična posvećenost i iskustvo
Ukoliko mi se pruži prilika da postanem lider SAHP-a, učiniću ovu organizaciju moćnijom i efikasnijom od bilo koje druge u gradu. Aktivnost mi je na visokom nivou – svakodnevno sam prisutan između 6 i 13 sati, a ponekad i više. Neću dozvoliti da članovi organizacije sede u stanici ili besciljno lutaju gradom, niti ću ih terati da rade. Sistem koji bih uspostavio bio bi toliko zanimljiv da članovi ne bi želeli da završe smenu, čak i kada se ona formalno završi.
Rezultati u drugim organizacijama
U svakoj organizaciji u kojoj sam bio, dogurao sam do HC-a u roku od dve nedelje, i to bez traženja ranka ili prethodnog poznanstva s liderima:
EMS: Rank 29
SAHP: Rank 27
NG: Rank 25
GOV: Rank 25
Posao sam uvek obavljao perfektno, bez ijedne opomene ili greške. Ključ mog uspeha je jednostavan – uvek pitam ako nešto ne znam, umesto da radim na svoju ruku i pravim greške.
Podrška članovima organizacije
Kao lider, lično bih se pobrinuo da svi članovi organizacije razumeju svoje zadatke. Ako neko ne zna nešto, ne bih imao problem da mu sve detaljno objasnim, pa čak i da potrošim dodatnih pola sata nakon obuke. Bolje da edukujem svoje ljude na vreme nego da greškama naprave probleme sebi i organizaciji.
Kriterijumi:
Minimalno 15 godina OOC
Minimalno 8 godina IC
Posedovanje dozvole za oruzije,medicinsko osiguranje,posedovanje vojne legitimacije.
Postovanje kolega
Trud zelja za radom
Poznavanje pravila grada
Disciplinovanost
Minimalna aktivnost po danu 3h(izuzetak moguc uz razlog)
Prva stvar koju bih uradio jeste promena sistema rada, a to bih realizovao na sledeći način:
Povećanje saradnje sa FIB-om:
Poslednja 2–3 lidera SAHP-a nisu koristila ključnu prednost SAHP-a – autoput. Aktivirao bih kontrolne punktove koji bi se održavali najmanje dva puta nedeljno.
Radarske kontrole:
Radarske kontrole bi se obavljale minimum dva sata dnevno, a po mogućstvu i duže. Neću dozvoliti da neko vozi 300–400 km/h po autoputu, a da za to ne bude kažnjen.
Disciplina unutar organizacije:
Konflikti među kolegama, nepoštovanje pravila grada, nepoštovanje građana i bahato ponašanje biće potpuno eliminisani.
Osnivanje specijalizovanih jedinica:
Kreirao bih sledeće jedinice za efikasniji rad:
SAHP Control Unit (SCU):
Ova jedinica bi bila zadužena za proveru dokumentacije svih pripadnika SAHP-a, uključujući HC (High Command) i HS (High Staff). Proveravali bi se bodycam snimci, način hapšenja, ponašanje tokom hapšenja i odnos službenog lica prema uhapšenim osobama. Svaki pripadnik SAHP-a, pa čak i Deputy Chief Marshall, koji nema potrebnu opremu za rad (licencu za oružje, vojnu legitimaciju, zdravstveno osiguranje), biće suspendovan sa pozicije dok ne obezbedi svu potrebnu dokumentaciju. U slučaju vojne legitimacije, osoba bi bila upućena u NG (National Guard) na služenje vojnog roka.
Highway Surveillance Unit (HSU):
Ova jedinica bi nadgledala stanje na autoputu, pratila kritične tačke po pitanju brzine i intervenisala u slučajevima povećanog broja otmica i pljački na određenim delovima autoputa.
Viper Unit (VU):
Specijalizovana jedinica zadužena isključivo za talačke situacije, pljačke i pratnju VIP lica (lidera i viših činova iz Vlade).
Viper Inspectors (VI):
Jedinica koja bi prikupljala dokaze i ispitivala okrivljene osobe.
Viper Surveillance (VS):
Jedinica zadužena za procenu situacije tokom pljački i talačkih situacija. Njihov zadatak bi bio da putem centrale dostave procenu stanja i upute sve dostupne patrole ukoliko je potrebno.
Minimizacija grešaka:
Greške u radu bi bile svedene na minimum, jer bih ja, kao lider, bio prisutan gotovo sve vreme. Aktivnost mi je na najvišem nivou, što omogućava brzo rešavanje problema.
Obuke:
Obuke bi trajale najmanje 1 sat i 30 minuta, a po potrebi i duže. Nakon svake obuke, lično bih proveravao svakog pripadnika SAHP-a. Neću dozvoliti da neko kvari ugled organizacije zbog nepažnje ili dosade tokom obuke.
Sugestije i unapređenja:
Svaku preporuku za unapređenje rada, bez obzira od koga dolazi (pa čak i od pripadnika najnižih činova, poput Insurance Unit), pažljivo bih razmotrio. Kao lider, uvek bih bio tu da saslušam predloge i implementiram promene kako bih poboljšao organizaciju, unapredio roleplay i izbegao probleme.
6. Kodovi:
10-1 - Sve jedinice se vracaju u bazu po naredjenju komandnog osoblja.
10-2 - Negativno.
10-3 - Prekid razgovora na centrali.
10-4 - Potvrda / Primljeno.
10-5 - Ponovite poslednji prenos.
10-6 - Zanemarite poslednji prenos.
10-7 - Pauza.
10-8 - Povratak sa pauze.
10-9 - Otvorena paljba na drzavnog sluzbenika!
10-10 - Pucnjava u toku.
10-11 - Pljačka u toku.
10-14 - Oblacenje specijalne uniforme!
10-20 - Trenutna lokacija?
10-21 - Kretanje u patrolu(10-21 1 sheriff 2 sheriff zadnje 2 cifre tablica)
10-22 - Trenutno stanje.
10-33 - Hitno potrebna podrska!
10-99 - Situacija je završena!
10-90 - Prevoz lica do zatvora
10-55 - Zaustavljeno vozilo
10-57 - VIKTOR - Potera za vozilom
10-57 - FOKSTROT -Potera za pesakom
7. Rankovi
---Struktura---
1. Suspend
2. Insurance unit
3. Insurance officer
4. Towing unit
5.Towing officer
6. Officer Trainee
7. Officer
8. Air control Trainee
9. Air control
10. Highway Sheriff Trainee
11. Highway Sheriff
12. Speed Control Unit
13.Viper on Training
14.Viper Unit
15.Viper Inspector on Training
16.Viper Inspector
17. Viper COBRA Unit
18. Viper Surveillance
19. SAHP Control Unit
20. Senior Viper Inspector
---High Staff---
21. Head Viper Surveillance
22. Head Viper Inspector
23. Viper CO-Commander
24. Chief of Patrol
25. Deputy of SAHP Control Unit
26. Viper Commander
---High Command---
27. Head of SAHP Control Unit
28. Assistent of Chief
29. Deputy Chief Marshall
30. Chief Marshall
Bonusi: Svi znamo da je najveća motivacija svih zaposlenih u bilo kojoj organizaciji bonus. Kod mene će dnevno biti dodela bonusa nakon podmornice ili ako je taj dan banka, nakon banke.
Nedeljno ću pratiti ko se najviše trudi na poslu. Nije bitno da li su postigli 5 ili 50 hapšenja, ako vidim da se trude i ne prave probleme, dobiće bonuse od 50-150k.
Nedeljno će biti bonusi za 3 pripadnika SAHP-a koji budu postigli najviše hapšenja od 100-400k.
Nedeljno će biti bonusi za 3 pripadnika SAHP-a koji budu postigli najviše zaplena od 50-350k.
Nekoliko reči za kraj:
SAHP je organizacija koja, po meni, može da ima veći uticaj od bilo koje druge.
Radnici SAHP-a pod mojim nadzorom nikada ne bi sedeli u stanici ili šetali po gradu jer bih ovaj posao učinio zanimljivijim od bilo kog drugog.
O SAHP-u bi pričao ceo grad i hvalio bi ga pod mojim vođstvom, u to sam siguran.
Hvala na citanju i srecno svim ostalim kandidatima !