- Joined
- Jun 7, 2024
- Messages
- 96
1. Vaše ime IRL: Vuk
2. Vaše godine: 13
3. Vremenska zona: GTM+1
4. Prosjek online po danu: 5h
5. Vaš Discord: vukborojevic
6. Vaše ingame ime: Vuk Fllow
7. Vaš ID: 54393
Dodatne informacije
1. Lider za: EMS
2. Zašto želite biti Lider ove specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje)
Kodovi:
10-1: Sve jedinice dolaze na parking glavne bolnice.
Koristi se da obaveštava sve jedinice da se okupe na određenoj lokaciji.
10-2: Negativno/Odbijeno.
Koristi se kao odgovor na zahtev ili pitanje, označavajući da je situacija negativna ili da je zahtev odbijen.
10-3: Tišina na radio.
Zahteva prekid svake vrste komunikacije na radiju, obično u situacijama koje zahtevaju pažnju ili tajnost.
10-4: Potvrđeno/Pozitivno/Primljeno.
Koristi se za potvrdu da je informacija ili komanda primljena i razumljena.
10-5: Ponoviti zadnji prenos.
Koristi se kada je potrebna ponovna komunikacija prethodne poruke.
10-6: Zanemariti zadnji prenos.
Koristi se da se označi da treba ignorisati prethodni prenos ili informaciju.
10-7: Prijava pauze.
Koristi se kada član tima obaveštava da pravi pauzu.
10-8: Odjava pauze.
Koristi se kada član tima obaveštava da se vraća sa pauze.
10-10: Pucnjava u toku.
Označava opasnu situaciju koja uključuje pucnjavu, što je veoma važno za sve jedinice da budu svesne.
Statusi i Specijalni Kodovi
Status 1: Prijava dužnosti.
Koristi se kada se član tima prijavljuje za rad ili dužnost.
Status 2: Odjava dužnosti.
Koristi se kada se član tima odjavljuje sa dužnosti.
Code A: Pad igre.
10-12: Prijava dolaska VIP osobe ili zvaničnika; takođe može značiti da se očekuje određeni nivo posmatranja ili specijalan tretman.
10-13: Prijava informacija o vremenskim uslovima (npr. obaveštenja o nepovoljnim uslovima kao što su oluje).
10-14: Prijava da prenosite informacije ili poruke.
10-15: Osoba u pritvoru; označava da je neko uhvaćen i potreban je transfer ili sigurnost.
10-16: Stanje hitnosti; traži pomoć od drugih jedinica ili podršku sa viših nivoa.
10-17: Prijava da je vožnja u toku (npr. za hitne slučajeve ili transport pacijenata).
10-20: Prijava trenutne lokacije.
10-21: Poziv ili kontaktiranje glavne kancelarije ili nadredjenog.
2. Vaše godine: 13
3. Vremenska zona: GTM+1
4. Prosjek online po danu: 5h
5. Vaš Discord: vukborojevic
6. Vaše ingame ime: Vuk Fllow
7. Vaš ID: 54393
Dodatne informacije
1. Lider za: EMS
2. Zašto želite biti Lider ove specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje)
- Posvećenost spasavanju života i unapređenju zdravstvene zaštite
Želim postati lider u organizaciji EMS jer sam duboko posvećen misiji spašavanja života i pružanju brzih, efikasnih medicinskih usluga. Ova organizacija ima ključnu ulogu u hitnoj medicinskoj intervenciji, a moj cilj je unaprediti procese i strategije koje omogućavaju brže i preciznije reagovanje u kriznim situacijama. - Razvoj i edukacija medicinskog osoblja
Kao lider, želim unaprediti obuku i profesionalni razvoj članova tima kako bismo pružali najviši nivo zdravstvene zaštite. Kroz kontinuiranu edukaciju, primenu novih tehnologija i metoda rada, verujem da možemo povećati efikasnost i sigurnost u obavljanju naših zadataka, čime direktno doprinosimo boljem životu zajednice. - Unapređenje operativne efikasnosti i koordinacije
Želim doprineti boljoj koordinaciji između različitih timova i sektora unutar organizacije kako bi hitne medicinske službe bile još efikasnije. Fokusiran sam na optimizaciju resursa, smanjenje vremena odgovora na hitne slučajeve i implementaciju novih tehnologija koje mogu poboljšati naš rad. Efikasnost operacija je ključna za spasavanje života, a moja strategija bi bila usmerena na unapređenje svih tih aspekata.
- Realistični scenariji – Fokusirati se na simulacije stvarnih hitnih situacija sa različitim varijacijama (npr. nesreće, masovni incidenti) kako bi tim bio spreman na sve izazove.
- Timska koordinacija – Uključiti sve sektore tima (medicinski tehničari, vozači, doktori) u zajedničke simulacije, čime se poboljšava komunikacija i efikasnost u kriznim situacijama.
- Analiza i feedback – Nakon svake simulacije, pružiti konstruktivan feedback i analizirati šta je funkcionisalo, a šta treba poboljšati za bolju reakciju u stvarnim uslovima.
Kodovi:
10-1: Sve jedinice dolaze na parking glavne bolnice.
Koristi se da obaveštava sve jedinice da se okupe na određenoj lokaciji.
10-2: Negativno/Odbijeno.
Koristi se kao odgovor na zahtev ili pitanje, označavajući da je situacija negativna ili da je zahtev odbijen.
10-3: Tišina na radio.
Zahteva prekid svake vrste komunikacije na radiju, obično u situacijama koje zahtevaju pažnju ili tajnost.
10-4: Potvrđeno/Pozitivno/Primljeno.
Koristi se za potvrdu da je informacija ili komanda primljena i razumljena.
10-5: Ponoviti zadnji prenos.
Koristi se kada je potrebna ponovna komunikacija prethodne poruke.
10-6: Zanemariti zadnji prenos.
Koristi se da se označi da treba ignorisati prethodni prenos ili informaciju.
10-7: Prijava pauze.
Koristi se kada član tima obaveštava da pravi pauzu.
10-8: Odjava pauze.
Koristi se kada član tima obaveštava da se vraća sa pauze.
10-10: Pucnjava u toku.
Označava opasnu situaciju koja uključuje pucnjavu, što je veoma važno za sve jedinice da budu svesne.
Statusi i Specijalni Kodovi
Status 1: Prijava dužnosti.
Koristi se kada se član tima prijavljuje za rad ili dužnost.
Status 2: Odjava dužnosti.
Koristi se kada se član tima odjavljuje sa dužnosti.
Code A: Pad igre.
Statusi i Specijalni Kodovi
- Status 1: Prijava dužnosti.
- Koristi se kada se član tima prijavljuje za rad ili dužnost.
- Status 2: Odjava dužnosti.
- Koristi se kada se član tima odjavljuje sa dužnosti.
- Code A: Pad igre.
10-12: Prijava dolaska VIP osobe ili zvaničnika; takođe može značiti da se očekuje određeni nivo posmatranja ili specijalan tretman.
10-13: Prijava informacija o vremenskim uslovima (npr. obaveštenja o nepovoljnim uslovima kao što su oluje).
10-14: Prijava da prenosite informacije ili poruke.
10-15: Osoba u pritvoru; označava da je neko uhvaćen i potreban je transfer ili sigurnost.
10-16: Stanje hitnosti; traži pomoć od drugih jedinica ili podršku sa viših nivoa.
10-17: Prijava da je vožnja u toku (npr. za hitne slučajeve ili transport pacijenata).
10-20: Prijava trenutne lokacije.
10-21: Poziv ili kontaktiranje glavne kancelarije ili nadredjenog.
Hvala na čitanju i sretno svim ostalim kandidatima!