Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.

Athelstan Navaro

Player
Player
Joined
Aug 19, 2024
Messages
40
  1. Vaše ime IRL : David
  2. Vaše godine : 14
  3. Vremenska zona : UTC 1+
  4. Prosjek online po danu : 5-6h
  5. Vaš Discord: trixtu___
  6. Vaše ingame ime : Athelstan Navaro
  7. Vaš ID : 63969
Dodatne informacije:
  1. Lider za SAHP
  1. Zašto želite biti Lider ove specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje),
2.1 Strast prema organizaciji: Zainteresovan sam za ovu organizaciju jer verujem u njen potencijal da stvori zanimljive i dinamične roleplay situacije. Moje iskustvo u prethodnim ulogama mi omogućava da doprinosim njenom uspehu.

2.2 Veštine vođenja: Imam iskustva u vođenju timova i organizacija, kako u realnom životu, tako i na serveru. Sposoban sam da efikasno upravljam ekipom, delegiram zadatke i motivišem članove ka zajedničkom cilju.

2.3 Zainteresovanost za ulogu i želja za napretkom: Želim da unapredim organizaciju kroz inovativne ideje, efikasnu komunikaciju i bolje međusobne odnose unutar tima. Verujem da kao lider mogu doneti svež pristup koji će unaprediti kako internu dinamiku, tako i roleplay na serveru.

  1. Vaš savjet za poboljšanje RolePlay-a u organizaciji.,
Moj savet bi bio da se fokusiramo na dublje interakcije sa drugim organizacijama i igračima, stvarajući priče koje uključuju sve aspekte roleplaya, od običnih svakodnevnih zadataka do većih konflikata. Takođe, predložio bih uvođenje specijalnih događaja i misija koje bi omogućile članovima organizacije da se međusobno bolje povežu i da uče kroz praktične situacije. Na ovaj način, svi bi se osjećali više angažovano i motivisano.Moj savet za poboljšanje RolePlay-a u organizaciji bio bi da se usmerimo na nekoliko ključnih aspekata koji mogu značajno unaprediti iskustvo kako za članove organizacije, tako i za ostatak servera. Evo nekoliko konkretnih ideja:


a) Uvođenje dubljih karakterizacija i ličnih priča: RolePlay ne treba biti samo o misijama i zadacima, već i o ličnim pričama članova organizacije. Predložio bih da svaka postava organizacije ima dublje razvijene karaktere sa vlastitim motivacijama, problemima i ciljevima. Na taj način će interakcije biti mnogo prirodnije, jer igrači neće samo igrati "rolu", već će stvarati priče koje se razvijaju kroz vreme. Na primer, članovi mafije mogu imati unutrašnje konflikte ili različite ideje o tome kako bi organizacija trebala da funkcioniše, što može dovesti do uzbudljivih situacija i neizvesnosti.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom