Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected [Abgelehnt] Bewerbung als CEO des Lifeinvaders

Rejected
Status
Not open for further replies.

EllieMorretti

Leader
Leader
Gibt sehr wenige Spieler die so viel Herzblut reinstecken wie Liv und sich dabei noch gut artikulieren können.
Viel Glück liebes

ZONEC598

Player
Player
Bei Liv Moon gibt’s endlich mal ’ne Presse, die nicht gleich zur Lügenpresse mutiert neutraler als die Schweiz auf Baldrian!

Toni Castano

levin.13k
Player
Sehr geehrter Senat,
hiermit bewerbe ich mich als CEO des Lifeinvader.

Mit freundlichen Grüßen
Liv Moon
Do musch i jetz mol richtig loben!

Du, des isch echt der Hammer, was du do wieder g’macht hosch! I bin total baff – des sieht net bloß klasse aus, des isch au mit so viel Herz g’macht. Mer merkt richtig, dass da a Menga Arbeit, G’schick ond a guats G’fühl drin steckt. So ebbes kriegt net jeder so locker hi, des isch scho a Talent, ehrlich!

Des Bild isch wie a kleines Stückle Glück – richtig schee! Ond die Beschreibung dazu, also i hab mi kaputt glacht. So ehrlich, so echt, des mog i. Do wird mer glei warm ums Herz.

Bleib bloß so, wie’d bisch – mit’m Witz,’m G’spür ond der Art, wie’d d'Sach a'packsch. I freu mi jetzt scho auf des nächste! Mach weiter so, du bisch a richtiges Original – ond des mein i voll ernst, gell.

Grüßle aus’m Ländle! 🥨🍷

Status
Not open for further replies.
Top Bottom