Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
137596
Players nickname
lgend uberhaupt
Administrators nickname
Raikybroddy
Date
Mar 5, 2026
Time
00.00
Proofs
https://streamable.com/uhgz57

boban12345

Player
Player
Hallo Raikybroddy,and Adhampluxruy

Ich möchte gegen meine Sperre Einspruch einlegen. Mir ist bekannt, dass ich aufgrund eines angeblich illegalen Discord-Servers gesperrt wurde. Es tut mir leid, falls mein Verhalten Probleme verursacht oder gegen die Regeln verstoßen hat. Das war nicht meine Absicht.

Ich übernehme die Verantwortung, falls mein Verhalten als Regelverstoß gewertet wurde, und verstehe die Entscheidung des Teams. Ich respektiere die Regeln und die Arbeit der Administratoren, die für einen sicheren und fairen Server sorgen.

Ich habe es sehr genossen, auf dem Server zu spielen und Teil der Community zu sein. Sollte ich eine weitere Chance bekommen, verspreche ich, mich strikt an alle Regeln zu halten und alles zu vermeiden, was erneut Probleme verursachen könnte.

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, meinen Einspruch zu lesen und mir eine weitere Chance zu geben.

Mit freundlichen Grüße,

boban12345

Player
Player
I would also like to clarify something about the Discord server. I joined the server by accident and did not realize what it had become. When I first joined, it was a server where moderators were sharing weapon mods. Later, the owner changed the server and started using it to resell cheats.

I was not involved in selling or distributing any cheats. As soon as I realized what the server had turned into, I understood that it could be against the rules. I apologize for being in that server and for any confusion it may have caused.

boban12345

Player
Player
Ich möchte außerdem klarstellen, dass bei der PC-Überprüfung außer diesem Server nichts gefunden wurde. Ich habe nie Cheats benutzt und war auch nie auf Discord-Servern aktiv, die mit Cheats in Verbindung stehen.

Bobby Pluxury

Chief Administrator
Chief Administrator
Status
Not open for further replies.
Top Bottom