Merhaba değerli yönetim ekibi,
Geçtiğimiz günlerde GR 1.7 kural ihlali nedeniyle oyundan men edildim. Öncelikle, yaşananlardan dolayı gerçekten üzgün olduğumu belirtmek isterim.
Eğer bir hata yaptıysam veya bir kuralı ihlal ettiysem, lütfen bunun kasıtlı olmadığını bilin. Hiçbir kuralı çiğneme niyetim yoktu. O an yanlış bir hareket yapmış olabilirim ve bunun sorumluluğunu tamamen üstleniyorum.
Grand RP topluluğunun bir parçası olmak benim için çok önemli ve sunucuya geri dönüp kurallara uygun şekilde oynamaya devam etmek istiyorum. Bu tür bir durumun tekrar yaşanmaması için gelecekte daha dikkatli olacağıma söz veriyorum. Gerekirse, bana başka bir şans verildiği sürece oyun içi paramın veya ilerlememin silinmesini kabul etmeye hazırım.
Lütfen davamı yeniden değerlendirmenizi rica ediyorum. Bana bir şans daha verirseniz, onu boşa harcamayacağımdan emin olabilirsiniz.
Mesajımı okumaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Geçtiğimiz günlerde GR 1.7 kural ihlali nedeniyle oyundan men edildim. Öncelikle, yaşananlardan dolayı gerçekten üzgün olduğumu belirtmek isterim.
Eğer bir hata yaptıysam veya bir kuralı ihlal ettiysem, lütfen bunun kasıtlı olmadığını bilin. Hiçbir kuralı çiğneme niyetim yoktu. O an yanlış bir hareket yapmış olabilirim ve bunun sorumluluğunu tamamen üstleniyorum.
Grand RP topluluğunun bir parçası olmak benim için çok önemli ve sunucuya geri dönüp kurallara uygun şekilde oynamaya devam etmek istiyorum. Bu tür bir durumun tekrar yaşanmaması için gelecekte daha dikkatli olacağıma söz veriyorum. Gerekirse, bana başka bir şans verildiği sürece oyun içi paramın veya ilerlememin silinmesini kabul etmeye hazırım.
Lütfen davamı yeniden değerlendirmenizi rica ediyorum. Bana bir şans daha verirseniz, onu boşa harcamayacağımdan emin olabilirsiniz.
Mesajımı okumaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla