Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Approved Entbannungsantrag Allg. 1.1 | Roberto Fire | 218471

Status
Not open for further replies.
Your ID
214113
Players nickname
Yurr Gurten
Administrators nickname
Roberto Fire
Date
Jun 20, 2024
Time
0:00
Proofs
https://imgur.com/a/wKD1q4X

L.E.O

Player
Player
ID:214113
Name im Spiel: Yurr Gurten ( bin mir aber nicht mehr sicher)
Warum wurdest du gebannt? Allg 1.1
Wie lang wurdest du gebannt? 9999
Wie lang läuft deine Strafe noch? 9652
Wieso sollten wir dich Entbannen:

Deutsch:
Sehr geehrtes Admin Team. Vor ca. 1 Jahr wurde ich für Allg. 1.1 permanent gebannt. Damals hat der Freund meine Schwester auf seinem Social Club und Grand Accounts gespielt. Ich selber wollte auch unbedingt spielen also habe ich mir selber auch GTA gekauft und mir einen eigenen Acc erstellt mit der ID 214113. Daraufhin wurde mein ACC permanent für Allg. 1.1 Gesperrt. Ich denke es liegt daran, dass er mit meinem Social Club auf seinem acc gespielt hat. Nach dieser langen Zeit bin ich nun zu dem Entschluss gekommen, einen Kulanzantrag zu machen, da ich sehr gerne mit meinen Freunden auf Grand spiele und dort meine Zeig verbringe. Ich würde mich über ein positives Feedback freuen. MfG

English: Dear Admin Team. About a year ago, I was permanently banned from General Rule 1.1. At the time, my sister's boyfriend was playing on his Social Club and Grand accounts. I really wanted to play, so I bought GTA and created my own account with the ID 214113. As a result, my account was permanently banned from General Rule 1.1. I think it's because he was playing with my Social Club on his account. After this long time, I've now decided to submit a courtesy request, as I really enjoy playing with my friends on Grand Roleplay and spending time here. I would appreciate positive feedback. Best Regards

Status
Not open for further replies.
Top Bottom