Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Entbannungsantrag | Allg. 1.1 | Skeezy Killic |85931

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
85931
Players nickname
Skeezy_Killic
Administrators nickname
Jackson_Clark
Date
Dec 11, 2022
Time
00:00
Proofs
https://imgur.com/a/WVhYeF2

Frank Borchers

Player
Player
Hallo zusammen,

vor einigen Jahren habe ich gegen die Allgemeine Regel 1.1 verstoßen. Für diesen Fehler übernehme ich die volle Verantwortung – ich bereue mein damaliges Verhalten zutiefst.

In der Zwischenzeit hatte ich ausreichend Gelegenheit, über mein Handeln nachzudenken, und mir ist klar geworden, wie falsch und unverantwortlich mein Verhalten war. So etwas würde ich heute unter keinen Umständen mehr tun.

Ich verspreche, mich künftig an alle Regeln zu halten und mich ausschließlich mit meinem eigenen Account und von meinem eigenen Gerät aus anzumelden. Ich habe aus dem Bann gelernt und würde eine zweite Chance sehr zu schätzen wissen.

Es wäre mir eine große Freude, wieder gemeinsam mit meinen alten Freunden spielen zu dürfen.

Vielen Dank für Ihre Zeit und fürs Lesen meiner Nachricht.

Mit freundlichen Grüßen
Hello everyone,

Over a few years ago I violated General Rule 1.1. I take full responsibility for this mistake – I deeply regret my behavior at the time.

In the meantime, I've had ample opportunity to reflect on my actions, and I've realized how wrong and irresponsible my behavior was. I wouldn't do something like that again under any circumstances.

I promise to abide by all the rules in the future and to only log in with my own account and from my own device. I've learned from the ban and would greatly appreciate a second chance.

It would be a great pleasure to be able to play with my old friends again.

Thank you for your time and for reading my message.

Sincerely

Monika Müde (Tired)

Deputy Chief Administrator
Deputy Chief Administrator
Abgelehnt
Anträge mit ChatGPT werden nicht bearbeitet.
Liebe Grüße
Monika

Status
Not open for further replies.
Top Bottom