Hello, it's been more than 7 months since I came to the server, the reason? I got banned for twinks, in fact I transferred a sum of money from my main account to my secondary account! Since then I have questioned myself and I would like to come back to the server, come back with another character! I ask you this to be able to start playing with the players again, knowing that I have never been toxic on the server I have always played in an RP way and with kindness. My stupidity of having transferred money is certainly against the rules , I totally regret my actions and I ask you to please accept my apologies and unban me + whip my character.
I now wish to return to the server after having read and reread the rules, I promise that from now on I will respect all the rules of the server!

Bonjours , cela fait plus de 7 mois que je ne suis pas venu sur le seveur , la raison ? Je me suis fait ban pour twinks , en effet j'ai transpherer une sommes d'argent de mon compte principale a mon compte secondaire . Depuis je me suis remis en question et je souhaiterais revenir sur le serveur , revenir avec un autre personnage !
Je vous le demande pour pouvoir recommencer a jouer avec les joueur , sachant que je n'est jamais été toxique sur le serveur j'ai toujours jouer de façon RP et avec bienveillance .
Ma bétise d'avoir transférer de l'argent est contraire aux règles et je regrettes mes actes.
Je souhaite a présent revenir sur le serveur après avoir lue et relus les régles , je promet que à present je respecterais toutes les régles du serveurs !
Merci
Tanks you