Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Demande de unban /Doxing Mekii Baton 36068 Illumi Faucheur 34124

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
36068
Players nickname
Mekii Baton
Administrators nickname
EL Pepe
Date
Jun 16, 2025
Time
15H12
Proofs
https://www.youtube.com/watch?v=Deb55RaumLc

Meki Baton

Player
Player
French:
Bonjour,

Je me permets de vous écrire aujourd’hui après un long moment d’attente et de réflexion, afin de revenir sur la sanction qui m’a été infligée. Je suis pleinement conscient que mon comportement a été inacceptable, et je tiens avant tout à vous présenter mes excuses les plus sincères.

Lors d’un PC check avec El John, certaines photos compromettantes concernant des membres de l’administration ont été trouvées sur mon ordinateur. Ces photos, bien que supprimées immédiatement pendant le contrôle, auraient tout simplement jamais dû s’y trouver. C’est une faute grave que je reconnais pleinement, et je ne cherche en aucun cas à me dédouaner de mes responsabilités.

Je souhaite toutefois apporter un contexte à cette erreur : ces images m’ont été envoyées par un ancien administrateur, El Benoît. Sur le moment, j’ai été choqué, pris de court, et j’ai fait preuve d’un manque de maturité évident en ne les supprimant pas immédiatement. Ce n’est en rien une excuse valable, je le sais, mais je veux être totalement transparent avec vous.

Depuis cette sanction, j’ai eu tout le temps de réfléchir à mes actes. Je comprends aujourd’hui à quel point ils étaient déplacés, irrespectueux, et nuisibles à la confiance que vous accordez aux membres de votre communauté. J’ai agi bêtement, sans mesurer les conséquences, et je le regrette sincèrement.

Grand RP représente énormément pour moi. Ce n’est pas qu’un serveur, c’est un espace de passion, de partage et d’amusement auquel j’aimerais avoir à nouveau la chance de participer. Je vous assure que si une seconde chance m’était accordée, je ferais tout pour regagner votre confiance, respecter scrupuleusement les règles, et adopter une attitude irréprochable.

Je vous remercie d’avoir pris le temps de lire ce message. J’espère du fond du cœur que vous verrez en moi une personne qui a appris de ses erreurs, et qui souhaite sincèrement réparer le mal causé.

Avec tout le respect que je vous dois,

English:
Hello,

I’m reaching out to you today after a long period of reflection and waiting, to speak about the sanction that was issued against me. I am fully aware that my behavior was unacceptable, and first and foremost, I want to offer my sincerest apologies.

During a PC check with El John, some compromising photos of certain administrators were found on my computer. These images, which I immediately deleted during the check, should never have been on my device in the first place. It was a serious mistake, and I take full responsibility for it.

I would like to provide a bit of context—not as an excuse, but in the interest of full transparency: these pictures were sent to me by a former administrator, El Benoît. At the time, I was shocked and didn’t handle the situation maturely. I failed to delete them right away, which was a poor decision on my part. Again, this does not excuse my actions, but I hope it helps to clarify what happened.

Since the ban, I’ve had plenty of time to think about what I did. I now fully understand how wrong and disrespectful it was, and how it broke the trust placed in the community. I acted foolishly, without thinking about the consequences, and I deeply regret it.

Grand RP means a lot to me. It’s not just a server—it’s a place full of passion, creativity, and fun, and I would love nothing more than to have the opportunity to be a part of it again. If I were to be given a second chance, I promise to fully respect the rules, behave properly, and do everything I can to earn back your trust.

Thank you for taking the time to read my message. I truly hope you can see that I’ve learned from my mistake and that I’m genuinely sorry for the harm I caused.

With all due respect,

Mekii Baton

Status
Not open for further replies.
Top Bottom