Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected 4.1 Cheating I Monika Tired I Main: 186017 Twink: 172956

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
186017
Players nickname
Lowtaperfade Derek
Administrators nickname
Monika Tired
Date
Jun 2, 2025
Time
00:00
Proofs
https://imgur.com/a/BZKBgPM

niozrn

Player
Player
Einen Wunderschönen Tag, liebes Admin-Team, ich wurde aufgrund eines Verstoßes gegen Regel Allg.4.1 gebannt. Ich hatte 2 PC Checks Bei Beiden wo bei mir OOC leider in einer sehr unpassenden Situation war und die PC Checks daher verweigern musste Grund: Da ich auch OOC viel um
die Ohren hatte. Falls ich wieder auf dem Projekt DE1 spielen sollte wenn ich Entbannt werde würde ich auch noch die PC Check nachholen . In einem anderen punkt vermisse
ich es auch auf dem Projekt zu spielen da ich dort viele neue Bekanntschaften gemacht habe und es auch eine sehr spaßige und lustige
zeit war mit meinen Freunden. Es kommt mir schon ewig vor nicht mehr auf diesem Projekt gespielt zu haben. Da ich es geliebt habe mit Familien
kontakt zu haben und daher das ich diese zeit genossen habe war ich auch selten in einer Gefängniszelle jetzt kommen wir auch zum ende meines Entbannungsantrag ich will mich auch nur noch mal für die tolle Arbeit des Admin Teams bedanken.

Vielen Dank für eure Zeit und die Bearbeitung meines Anliegens.

Mit freundlichen Grüßen
Derek

(siehe unten) die zeit ist mir leider nicht mehr bekannt da es schon etwas her ist seitdem ich gebannt
wurde da ich auch über alles nachdenken musste und das hatte seine zeit.

niozrn

Player
Player
English:
Have a wonderful day, dear Admin Team! I was banned for violating Rule 4.1. I had two PC checks. Unfortunately, I was in a very inappropriate situation OOC in both cases, and therefore had to decline the PC checks. Reason: Because I also had a lot on my plate OOC. If I were to play on the DE1 project again when I get unbanned, I would also do the PC check. On another note, I also miss playing on the project because I made many new acquaintances there, and it was a very fun and enjoyable time with my friends. It seems like ages since I last played on this project. Since I loved being in contact with family and enjoyed that time, I was rarely in a jail cell. Now we come to the end of my unban request. I just want to thank the Admin Team again for their great work.

Thank you very much for your time and for handling my request.

Sincerely,
Derek

(see below) Unfortunately, I don't know the exact time, as it's been a while since I was banned.
I also had to think about everything, and that took time.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom