1. Er du 18 år eller eldre (alder OOC): ja (19)
2. Tidssone: Norge (CET)
3. Daglig tid aktiv på serveren
fra 15:00 - 2:00 + 13 timer
4. Gjennomsnittlig online per uke (timer): 110
5. Din uenighet ID: 929785647181496390
6. Karakternavn (IC): Lukas Rocket
7. Din ingame ID: 363850
8. Ditt ingame nivå: 28
9. Foretrukket kurator for (stat eller kriminalitet): stat
10: Språk som snakkes: Engelsk - Norsk
Ytterligere informasjon
1. Hvorfor vil du bli admin og forlate RP-life? 1. jeg ønsker å bli admin fordi jeg liker ot hjelpe samfunnet bli bedre og hjelpe folk i spillet forstå hva de kan og ikke kan gjøre, jeg liker å være respektfull i enhver situasjon og være der for peole som trenger hjelp, jeg er veldig flink til å håndtere ting,
2. Hvilke stillinger har du hatt i byen? (Forbrytelse/Stat/Leder av uoffisiell)
1. ballas (10)
2. blod (12)
3. marabunta (10)
4. vagos (7)
5. lspd (4)
6. fib (3)
7. ems (2)
8. nasjonalgarde (3)
9. sahp (3)
10. regjering (6)
3. Hva er dine styrker?
mine styrker er at jeg er rolig i enhver situasjon, jeg hjelper folk å forstå spillet, jeg er online hverdag i uken, jeg svarer på hver samtale som kommer min vei, jeg er veldig flink til å vite hva jeg skal gjøre i enhver situasjon.
4. Hva er dine svakheter?
svakhetene mine er at jeg stort sett går alene og ikke ber om hjelp når jeg trenger det, så jeg går stort sett alene til ting hvis jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, men har øvd på å få hjelp fra lagkameratene mine
5. Hvilke ferdigheter kan du ta med til admin-teamet?
jeg kan ta med ferdigheter som jeg kan bruke i stort sett alle situasjoner, som inkluderer å hjelpe andre som ikke vet hva de skal gjøre, å være rolig i en situasjon å være klar for det neste, og bare være der for den som trenger min hjelp.
6. Ville du være klar til å selge virksomheten din? (Det er begrenset å ha en bedrift mens du er administrator)
Ja
7. Noen IRL-problemer eller situasjoner som hindrer deg i å være aktiv for øyeblikket?
nei
8. Noe annet vi bør vurdere eller vite for søknaden din?
nei det var alt sammen takk for at du hadde tid til å lese dette
2. Tidssone: Norge (CET)
3. Daglig tid aktiv på serveren
fra 15:00 - 2:00 + 13 timer
4. Gjennomsnittlig online per uke (timer): 110
5. Din uenighet ID: 929785647181496390
6. Karakternavn (IC): Lukas Rocket
7. Din ingame ID: 363850
8. Ditt ingame nivå: 28
9. Foretrukket kurator for (stat eller kriminalitet): stat
10: Språk som snakkes: Engelsk - Norsk
Ytterligere informasjon
1. Hvorfor vil du bli admin og forlate RP-life? 1. jeg ønsker å bli admin fordi jeg liker ot hjelpe samfunnet bli bedre og hjelpe folk i spillet forstå hva de kan og ikke kan gjøre, jeg liker å være respektfull i enhver situasjon og være der for peole som trenger hjelp, jeg er veldig flink til å håndtere ting,
2. Hvilke stillinger har du hatt i byen? (Forbrytelse/Stat/Leder av uoffisiell)
1. ballas (10)
2. blod (12)
3. marabunta (10)
4. vagos (7)
5. lspd (4)
6. fib (3)
7. ems (2)
8. nasjonalgarde (3)
9. sahp (3)
10. regjering (6)
3. Hva er dine styrker?
mine styrker er at jeg er rolig i enhver situasjon, jeg hjelper folk å forstå spillet, jeg er online hverdag i uken, jeg svarer på hver samtale som kommer min vei, jeg er veldig flink til å vite hva jeg skal gjøre i enhver situasjon.
4. Hva er dine svakheter?
svakhetene mine er at jeg stort sett går alene og ikke ber om hjelp når jeg trenger det, så jeg går stort sett alene til ting hvis jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, men har øvd på å få hjelp fra lagkameratene mine
5. Hvilke ferdigheter kan du ta med til admin-teamet?
jeg kan ta med ferdigheter som jeg kan bruke i stort sett alle situasjoner, som inkluderer å hjelpe andre som ikke vet hva de skal gjøre, å være rolig i en situasjon å være klar for det neste, og bare være der for den som trenger min hjelp.
6. Ville du være klar til å selge virksomheten din? (Det er begrenset å ha en bedrift mens du er administrator)
Ja
7. Noen IRL-problemer eller situasjoner som hindrer deg i å være aktiv for øyeblikket?
nei
8. Noe annet vi bør vurdere eller vite for søknaden din?
nei det var alt sammen takk for at du hadde tid til å lese dette