Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
117360
Players nickname
Bartholomaues Elkadr
Administrators nickname
Kathi Tired
Date
Feb 28, 2026
Time
00:00
Proofs
https://imgur.com/a/1kbOknX

Klaus Kloperecht

Du weißt ja , Forumkrieger
Player
Deutsche Version

Sehr geehrtes Admin Team
Sehr geehrter Mazhor,

hiermit möchte ich höflich um die Aufhebung meines Banns bitten.

Damals wurde ich aufgrund eins Bildes unter einem Forum Beitrag vom Spieler Ibrahim Alcapone für Leaking Player gebannt.
Das Bild welches unten zu sehen ist steht allerdings in keiner Verbindung mit diesem Spieler oder irgendeinem anderen Spieler von diesem Server.
Als Beweis dass es sich nicht um diesen Spieler handelt kann man einfach seinen Twitch Account ,der so heißt wie in sein Ingame Name und der er mehrfach in Grand RP teilt, gehen und dort unter seine makierten Konten auf TikTok, welches ebenfalls nicht privat ist und schon damals mehrfach in dem FamChat in Grand RP geteilt wurde, gehen und dort sieht man in wie er mehrere Videos hochlädt von Grand RP aber auch eben von Ihm wie er dort vor seinem Auto etc. steht.

Das Bild welches damals unter dem Forum Beitrag gepostet wurde findet man in Google ganz einfach wenn man "Türkischer Dachdecker" sucht und unter dem Reiter Bilder geht.
Es diente lediglich als provokation da dieser Spieler unter sinnlosen Beiträgen immer eskaliert ist.
Es wie bereits erwähnt kein Spieler von diesem Server oder irgendeinen Grand RP Server sonder einfach nur ein Bild aus einem Zeitungsbeitrag über einem Meister im Handwerk.

Bild über Imgur:
Ich bedanke mich schonmal für die genommene Bearbeitungszeit und hoffe das sich mein Ban damit geklärt hat.

Mit freundlichen Grüßen
Bartholomaues Elkadr

English version

Dear Admin Team,
Dear Mazhor,

I am writing to politely request that my ban be lifted.

Back then, I was banned for Leaking Player because of an image I posted under a forum thread by the player Ibrahim Alcapone.
However, the picture shown below has no connection to this player or any other player on that server.
As proof that this is not that player, you can simply go to his Twitch account—which has the same name as his in-game name and which he shares frequently in Grand RP—and then go to his linked TikTok account, which is also not private and was shared multiple times back then in the Grand RP family chat. There, you can see that he uploads several videos of Grand RP, but also of himself standing in front of his car, etc. standing there.

The image that was posted under the forum post back then can be easily found on Google by searching for “Türkischer Dachdecker” and going to the Images tab.

It was merely intended as a provocation, as this player always escalates things with senseless posts.
As already mentioned, he is not a player from this server or any Grand RP server, but simply a picture from a newspaper article about a master craftsman.

Image link per Imgur:
Thank you in advance for taking the time to process this, and I hope this has resolved the issue with my ban.

Best regards,
Bartholomaues Elkadr

Kathi Tired

Deputy Chief Administrator
Deputy Chief Administrator
Hey,

deine Beschwerde ist hiermit Abgelehnt.
Du erhältst keine Kulanz.

Grüße,
Kathi​

Status
Not open for further replies.