Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Players nickname
Siegfried Siegmann
Suspect ID
0000
Date of violation
Oct 6, 2021
Time of violation
18:00
Proofs
https://youtu.be/nBsE9tosPAM

Ghunter

Player
Player
Joined
Sep 29, 2021
Messages
71
DE:
Mir wurde ein extrem hohes Ticket gegeben, wo von ich nichts mitbekommen habe. Auf Nachfrage bei der Polizei , konnten diese mir auch dazu nicht weiterhelfen und meinten ich habe kein so hohes Ticket bekommen. Seit 3 paychecks kein gehalt bekommen trotzdem noch 70.000 Strafe offen. Also muss das Ticket ursprünglich ca 100.000 $ gewesen sein. Im Spiel kann mir dazu leider auch keiner helfen. Also muss mir irgend ein Unbekannter mit den nötigen Rechten ein Ticket ohne Grund gegeben haben. Ich bitte darum dieses Ticket aufzulösen und mir meine Paychecks zu erstatten.

EN:
I was given an extremely high ticket, which I didn't hear about. When I asked the police, they couldn't help me and said I didn't get a ticket that high. Since 3 paychecks no salary still received a penalty of 70,000. So the ticket must originally have been around $ 100,000. Unfortunately, nobody can help me in the game.
I ask you to cancel this ticket and to refund my paychecks.



the Suspect ist Unknown
 

Jasko Madeyro

Player
Player
Joined
Sep 29, 2021
Messages
1,099
Moin,

Da wie DonPadre schon gesagt hat, das am House Robbing System liegt,

ist die Beschwerde abgelehnt

Mit freundlichen grüßen,
Jasko
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom