Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

    Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

    Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
1859
Players nickname
Slavik Dior
Administrators nickname
Lukas Seeman
Date
Jul 27, 2022
Time
19:00
Proofs
https://streamable.com/ge0wdr

Slavik_Dior

Player
Player
Joined
Jul 27, 2022
Messages
9
Guten Abend,
anbei sende ich Ihnen ein Video wo man sieht das ich kein RDM gemacht habe, sondern auf mich als erstes geschossen wurde. Ich habe den Typen auf dem Auto nicht mit Absicht geschlagen, sondern bin nur auf meine Maustaste ungewollt gekommen. Ich hoffe nach genauerer Untersuchung bin ich nicht mehr für RDM im ADMIN KNAST.

Vielen Dank
Euer Slavik
 

Slavik_Dior

Player
Player
Joined
Jul 27, 2022
Messages
9
Bitte wenigstens den Warn entfernen, weil ich wirklich nicht RDMT habe sondern nur gewährt. Ich weiß das es verboten ist ins HQ zu flüchten war auch mein Fehler aber der ansonsten war kein weiterer Regelverstoß vorhanden!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom