Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
266
Players nickname
cupido
Suspect ID
17749 /14271
Date of violation
Aug 2, 2022
Time of violation
16.54
Proofs
https://youtu.be/yOUxCyedlAQ

Cupido Dior

2x 100% turfer 3xfamwar winner Dior on top ❤️❤️
Player
Joined
May 2, 2022
Messages
471
oi, esses 2 membros vagos correm em hq quando estávamos atirando e perseguindo-os
 

Cupido Dior

2x 100% turfer 3xfamwar winner Dior on top ❤️❤️
Player
Joined
May 2, 2022
Messages
471
e tu vai para uma HQ se falar com o lider tipo ???
I’m allowed to visit hq for ic reason as the rule says . I went there as I saw my gang members there and I wanted to see the id of the person who run inside the hq as I couldn’t see the id as the car was far away from me and no one gave me demands to leave the hq I went and took the ids and left I didn’t shoot at anyone o provoked anyone
 

Jay Guita

Player
Player
Joined
Aug 2, 2022
Messages
25
Entao mete la pov de voces a entrarem na HQ sem nenhuma razao antes de isso acontecer e depois. Devem pensar que isto eh o jardim para passear
 

Cupido Dior

2x 100% turfer 3xfamwar winner Dior on top ❤️❤️
Player
Joined
May 2, 2022
Messages
471
Entao mete la pov de voces a entrarem na HQ sem nenhuma razao antes de isso acontecer e depois. Devem pensar que isto eh o jardim para passear
Hahaha u not funny
 

Jay Guita

Player
Player
Joined
Aug 2, 2022
Messages
25
Sim eu sei as regras, quero e que me digas a razao IC que tens, sem ser fazer os grafitis e ficar chateado de nos tirarmos.
Adorava mesmo hoje ter conseguido ter a gopro ligada e nao ter tido problemas para voces saberem o que andam a fazer.
 

Legion Cria

The God
Player
Joined
Feb 5, 2022
Messages
181
Boas Cupido

Reclamação Aceite

Motivo:
"1.6 Se um membro de alguma gangue está a ser persguido pela polícia/outra gangue, ele não pode voltar ao seu HQ por 5 minutos"

Punição:
O ID 17749 vai ser punido com Warn

Cumprimentos
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom