Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
1171
Players nickname
lucky rain
Administrators nickname
enrico bombay
Date
Aug 14, 2022
Time
22
Proofs
https://gta5grand.com/forum/threads/170662/

Lucky Rain

Lucky Rain
Player
Wie Sie im Bericht sehen können, hat der Administrator es für das Kampfprotokoll genehmigt, was als Administrator richtig ist.

aber ich habe bereits ein Live-Gefängnis für das Kampfprotokoll erhalten, als es passierte, also habe ich 2 Gefängnisse (180 + 180 Minuten) nur aus demselben Grund bekommen.

Als Administrator hätte er die Jail-Logs überprüft, bevor er so schnell gehandelt hätte.
das ist es :)

und es ist noch so viel Zeit übrig, also entferne auch 180 Minuten von meiner derzeitigen Gefängniszeit.

Vielen Dank und geben Sie Ihren Administratoren eine angemessene Schulung :
)

english ::
as you can see in report , admin approved it for combat log which is Right thing as an admin..

but i already got live jail for combat log when it happened , so i got 2 jails (180 + 180 minutes) for only a same reason.

As an admin he would've cross check jail logs before acting so fast..
thats it :)

and there is so much time left so remove 180 minutes from my current jail time as well..

thank you , and give proper training to your admins :)

Jackson Clark

DE01
Player
Angenommen.
Nach Einsicht der Beweise, nehme ich deinen Antrag an. Ich werde dir deinen Warn entfernen und ein klärendes Gespräch mit dem Administrator führen.​

Status
Not open for further replies.
Top Bottom