Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
6812
Players nickname
Justin_Draco
Administrators nickname
Tom Harrilson
Date
Mar 2, 2022
Time
00:00
Proofs
https://ibb.co/Fmdgcg0

Tyron.62

Player
Player
ID: 6812

Ingamename: Justin_Draco/Gamesense nicht mehr sicher

Warum wurdest du gebannt? 1.4

Wie lang wurdest du gebannt? 9999

Wie lang läuft deine Strafe noch? 9890

Wieso sollten wir dich entbannen?
DE:
Hey.
Ich wurde damals aufgrundes Twinking auf meinem Main Account gebannt für 9999 Tage weshalb ich auch einen Entbannungsantrag geschrieben hatte der zu meinem Glück angenommen wurde siehe hier: Approved - unban appeal nach öfteren öffnen eines Tickets bin ich immer noch nicht entbannt obwohl Mazhor es geschrieben hatte siehe hier: Reviewed - unban appeal Ich wollte noch ein letztes mal ein Funken Hoffnung suchen und schauen ob es noch die Möglichkeit gibt über Social Club, meine ID (6812) oder sonstiges mich zu entbannen da ich wirklich sehr Interesse finde auf dem Server zu spielen. Bei fragen nach angaben zu Sachen wir Social Club Name oder sonstigem gerne bei mir (Tyron🐒#2982) melden.
MFG Tyron

EN:
hey

At that time I was banned for 9999 days due to twinking on my main account, which is why I also wrote an unban appeal which luckily was accepted see here: Approved - unban appeal after opening a ticket several times I am still not unbanned although Mazhor had written it see here: Reviewed - unban appeal I wanted to look for a glimmer of hope one last time and see if there is still the possibility to unban myself via Social Club, my ID (6812) or something else because I am really interested in playing on the server. If you have any questions about information about things like Social Club Name or anything else, please contact me (Tyron🐒#2982).

MFG Tyron

Justin Winter

Chief Administrator
Chief Administrator
Nabend,

in bearbeitung.

Mit freundlichen Grüßen
Justin

Justin Winter

Chief Administrator
Chief Administrator
Guten Abend,

da alles geklärt ist schließe ich den Thread.

Mit freundlichen Grüßen
Justin

Status
Not open for further replies.
Top Bottom