Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
266
Players nickname
cupido
Suspect ID
22700
Date of violation
Sep 10, 2022
Time of violation
10.45
Proofs
https://youtu.be/Z06c93IpWWc

Cupido Prada

Vibing
Player
Joined
Jul 3, 2021
Messages
892
oi eu quero ver o ponto de vista dessa pessoa ele lasered meus membros da fam e eu ele não perdeu 1 tiro em nós
 

Broken Barbosa

Mystic Family <3
Player
Joined
Feb 9, 2022
Messages
744
Fds tu vais acabar a jogar sozinho e vais morrer com 50 anos em frente à um monitor a bater a punheta a ver animes. És mesmo um triste quando voltar podes ter a certeza que vais estás mesmo fudido comigo.
 

Cupido Prada

Vibing
Player
Joined
Jul 3, 2021
Messages
892
Fds tu vais acabar a jogar sozinho e vais morrer com 50 anos em frente à um monitor a bater a punheta a ver animes. És mesmo um triste quando voltar podes ter a certeza que vais estás mesmo fudido comigo.
Who are u #bugabuser
 

Cupido Prada

Vibing
Player
Joined
Jul 3, 2021
Messages
892
Fds tu vais acabar a jogar sozinho e vais morrer com 50 anos em frente à um monitor a bater a punheta a ver animes. És mesmo um triste quando voltar podes ter a certeza que vais estás mesmo fudido comigo.
Are u that sad that u are banned ? Aww little cutie don’t bug abuse next time
 

Cupido Prada

Vibing
Player
Joined
Jul 3, 2021
Messages
892
Fds tu vais acabar a jogar sozinho e vais morrer com 50 anos em frente à um monitor a bater a punheta a ver animes. És mesmo um triste quando voltar podes ter a certeza que vais estás mesmo fudido comigo.
You are just a dick sucker someone that loves to suck my dick off begging me to cum in ur ugly ass mouth u and your whole family want my cum in thier mouth no need to beg lil give u
 

Mike Augusto

Player
Player
Joined
Jun 19, 2022
Messages
24
You are just a dick sucker someone that loves to suck my dick off begging me to cum in ur ugly ass mouth u and your whole family want my cum in thier mouth no need to beg lil give u
I think whoever likes to suck dick is you xD
 

Eduardo Pereira

Senior State Curator & Curator of Media
Senior Administrator
Joined
Jan 31, 2022
Messages
597
Boas
Reclamação Reviewed

Fechada a pedido do criador

FECHADA
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom