Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
80977
Players nickname
melissa_blessed
Administrators nickname
Mazhor_Pluxury
Date
Dec 8, 2022
Time
21:20
Proofs
https://imgur.com/a/AdeEQXW

Yesterday

Icy
Player
German Version:
Hallo liebes Admin Team ich wurde heute den 8.12 2022 gebannt für Accountsharing (Allgemeine Regel 1.1)

Ich würde gerne meine Situation schildern
Zu dem Zeitpunkt, dem 11.05.2022 an dem ich meinen Account weitergegeben habe, war ich bei einem guten freund der Familie und habe mich dort am PC eingeloggt, um auf Grand rp zu spielen, ich weiß dass es mein Fehler war und ich bedauere meinen Fehler und entschuldige mich das ich so einen Fehler begangen habe ich habe mit Grand rp viele gute Erinnerungen geschaffen und viel Spaß an dem Server gehabt bis zu dem Zeitpunkt wo ich gebannt wurde. Ich werde mich nochmals mit dem Regelwerk auseinandersetzen, sodass weitere Fehler gar nicht erst passieren können, ich hoffe ihr verzeiht mir meinen Fehler schönen Tag euch noch.

Im Falle einer positiven Entscheidung verspreche ich dir, mich in Zukunft an die Regeln zu halten und ein fairer und ordentlicher Spieler zu sein.

Falls du mich Kontaktieren möchtest mein Discord Tag: ᵞᵉˢᵗᵉʳᵈᵃʸ#2607

English Version:
Hello dear admin team I was banned today the 8.12 2022 for account sharing (General rule 1.1)

I would like to describe my situation
At the time of 11.05.2022 when I gave my account, I was at a good family friend and logged on to the PC there to play on Grand rp, I know it was my mistake and I regret my mistake and apologize that I made such a mistake I have created many good memories with Grand rp and had a lot of fun on the server until the time I was banned. I will look into the rules again so that further mistakes can not happen, I hope you forgive me for my mistake have a nice day.

In case of a positive decision I promise to follow the rules in the future and to be a fair and tidy player.

If you want to contact me my Discord tag: ᵞᵉˢᵗᵉʳᵈᵃʸ#2607

Vincent Xozis

Loyalty
Player
Hello,

you are not honest, you logged into the account inner minutes from different locations.

Waiting for curator of the project

Status
Not open for further replies.
Top Bottom