Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Reviewed Rule 1.1 | ID 77072 | For Vincent Xozis

Status
Not open for further replies.
Your ID
77072
Players nickname
Hamudi Salim
Administrators nickname
Jackson Clark
Date
Feb 18, 2023
Time
17:25
Proofs
No

Leeon

Player
Player
Joined
Aug 22, 2022
Messages
61
ID : 77072
Name : Hamudi Salim
Admin : Jackson Clark
Bann : 1.1 Der erstellte Account ist Eigentum des Erstellers. Der Account darf nicht geteilt oder verkauft werden.
Wielange gebannt : Permanenter Bann 9999 Tage
Lieber herr Vincent Xozis
wir hatten zusammen gestern abend auf dem Discord geschrieben da mein kleiner bruder ja wegen 1.1 gebannt ist. Unsere Eltern sind ja getrennt und ich hab das gleiche gemacht wie er ich hatte mich bei unserem Vater am PC angemeldet und einmal bei meinem Schwager da wir eine kleine Lan-Party hatten. Ich weiss es war ziemlich blöd von mir und das wir auch nicht wieder vorkommen ich habe mit meinem kleinen bruder eine Familie aufgebaut. Ich fände es wirklich sehr schade das ich keine zweite chance bekomme bitte geben sie mir lieber Vincent Xozis eine letzte chance um mich zu beweisen. Ich war ja immer der jenige der in meinem Account gespielt hatte sonst keiner. Ich möchte halt jetzt nicht alles verlieren da ich ziemlich viel geld gesparrt hatte um alles zu bekommen wie das Haus,die fam ect...
ich würde mich freuen wenn du mir die chance geben würdest.
Mit freundlichen grüssen
Hamudi Salim
ID : 77072
Name : Hamudi Salim
Admin : Jackson Clark
Ban : 1.1 The created account is property of the creator. The account may not be shared or sold.
How long banned : Permanent ban 9999 days
Dear Mr. Vincent Xozis
we had written together on the discord last night because my little brother is banned because of 1.1. Our parents are separated and I did the same thing as he did. I registered with our father on the PC and once with my brother-in-law because we were having a small LAN party. I know it was pretty stupid of me and that we won't happen again. I built a family with my little brother. It's really a shame that I don't get a second chance please give me Vincent Xozis one last chance to prove myself. I was always the one who played in my account, nobody else. I just don't want to lose everything now because I had saved quite a lot of money to get everything like the house, the fam ect...
I would be happy if you would give me the chance.
Best regards
Hamudi Salim
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom