Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
70909
Players nickname
Niklas Magic
Administrators nickname
Jackson Clark
Date
Apr 13, 2023
Time
17:42
Proofs
https://streamable.com/ygvh2g

Bryan Trooper

Player
Player
German:

Proofs: Desktop Screenshot 2023.04.13 - 17.44.58.67

Sehr geehrtes Grand Admin Team,

Ich wende mich heute an euch, um einen Entbannungsantrag zu schreiben da ich meine Fehler eingesehen hab und das ganze schon eine Zeit her ist. Das, was ich gemacht habe, war nicht gut und dafür wollte ich mich aufrichtig bei euch entschuldigen. Ich nehme jede Schuld auf mich und ich würde gerne wie früher mit meinen Freunden auf meinem Lieblingsserver Grand rp spielen. Es tut mir sehr leid dafür, was ich gemacht habe. Ich weiß nicht, was in dem Zeitpunkt mit mir los war und warum ich sowas gemacht habe. Darum bitte ich um eine zweite Chance und darum das ich wieder eine Möglichkeit habe auf dem Server zu spielen. Ich verspreche das ich sowas nie wieder mache da ich wieder auf dem Server spielen will und mit meinen Freunden spaß haben will.

Ich würde mich über eine positive Antwort Freuen.

Mit freundlichen Grüßen,

Niklas Magic

English:
Dear Grand Admin Team,

I'm reaching out to you guys today to write a ban request as I've realized my mistakes and it's been a while. What I did wasn't good and I wanted to sincerely apologize to you guys for that. I take all the blame and I would love to play grand rp with my friends on my favorite server like I used to. I'm very sorry for what I did. I don't know what was going on with me at the time and why I did something like that. That's why I'm asking for a second chance and that I have a chance to play on the server again. I promise I will never do anything like this again because I want to play on the server again and have fun with my friends.

I would appreciate a positive answer.

Best regards,

Niklas magic

Status
Not open for further replies.
Top Bottom