Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
502
Players nickname
Mirko Benz
Administrators nickname
Aleksandar Khalifa
Date
Jan 19, 2022
Time
20:40
Proofs
https://imgur.com/L8MhVah njegova slika. https://imgur.com/a/heQXC5G moja slika

mirkomarac

Player
Player
Joined
Oct 22, 2021
Messages
71
E ovako pre svega Dobar dan i srecan rad. Ja sam dosao da kazem Administratoru Aleksandar Khalifa da ona zalba na mene to jest Zalba | Psovanje Uveliko ID:502 |
Ja mislim da nije doneo pravu odluku jer je ta slika photoshop imam primer moje slike gde sam ja na malo losiji nacin uradio Photoshop na tu sliku kako je stvarno izgledala. Ova slika je njegova a ova moja kako je stvarno izgledala ali moja je malo los Photoshop jer sam pocetnik . Na njegovoj slici vidi se Photoshop i plus mi je na Discordu rekao da je uradio photoshop jer sam ja njega stavio na taj isti nacin jer mi je vredjao sestru i on hteo da mi vrati to i uradio je Photoshop kako bi ja dobio ban 7 dana. Ja stvarno nikad nebi nikome nesto opsovao npr Majku,Sestru,Oca itd. Jer nisam takav covek da vredjam necije roditelje, bracu, sestre itd. Ako vam nije tesko da malo bolje pogledate njegovu sliku i vidite kako ima mutno iza slova i ostalo pored slova da je uradjen photo shop malo neka slova se vide da su obrisana malo jer je Photoshop i on nije pocetnik u Photoshopu tada je bio rat za biznis i ja sam spamovao u chat da dodji voice i baza jer idemo tamo on je to iskoristio kad mu je odgovorila Administracija i napravio je Photoshop. Ako nije problem da pogledate njegovu sliku i moju da se vidi da je photoshop. I ako vi mislite da je photoshop da mi se skloni Ban od 7 dana ako se slazete a njega nemorate za AE jer nisam takav covek da unistavam nekome igru. On je namerno to uradio jer sam ja njega stavio na frm i dobio je Mute 180min on je Knele Zemunac ID:9683. Samo je hteo da opr