Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
Players nickname
Juan_Carlos
Administrators nickname
Mazhor
Date
Jul 6, 2023
Time
06.07.2800
Proofs
Besitze ich nicht

skyes

Player
Player
Guten Tag Mazhor,

Ich habe eine Nachricht von Andre Cures bekommen, dass ich mich dir jetzt die Sache schildern soll. Also geht es um einen Entbannungsantrag auf meinem anderen Account auf dem ich mich nicht im Forum anmelden kann. Deshalb schreibe ich auf meinem zweiten Account einen Entbannungsantrag. Ich wurde vor 1-2 Jahren permanent von dem Server gebannt und habe meinen Fehler erkannt. Der Grund war Warehousing. Ich habe es vermisst auf dem Server zu spielen, mit den Gangs gegen andere Gangs zu kämpfen und mit Familien gegen andere Familien zu kämpfen. Ich habe meinen Fehler nach diesen Jahren erkannt und würde mich freuen, dass ich entbannt werde. Mein Name ist IC:Juan Carlos und meine ID:#33330.

LG:Juan Carlos

Status
Not open for further replies.
Top Bottom