Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Blacklist Bug / Schwarzeliste Bug Reiner Winkller ID:123884

Rejected
Status
Not open for further replies.

Reiner Winkller

Player
Player
ID: 123884

Ingamename:
Reiner Winkller

Warum wurdest du gebannt?
Blacklist Bug

Wie lang wurdest du gebannt?
9999 Tage

Wie lang läuft deine Strafe noch?
9928 Tage

Wieso sollten wir dich entbannen?

Wie ich schon in meinen andern Anträgen beschrieben habe bin ich unschuldig gebannt worden aufgrund Blacklist BUG.

Ich habe weder noch was damit zu tun gehabt, dass Leute GC verschickt haben, sondern ich habe nur welche erhalten.

Wiedermal probiere ich meine Unschuld erneut zu beweisen. Und bitte darum das mein Antrag angenommen wird.

Seit 2 Monaten probiere ich meine Unschuld zu beweisen und bekomme nie eine Antwort, wieso ich gebannt bleibe, weder noch habe ich mir was zuschulden kommen lassen oder habe gegen irgendwelche Regeln verstoßen.

Ich bitte um deine Unterstützung, Vincent.

LG Reiner

Bestmöglich auf Englisch übersetzt dank meinem Kumpel Google Übersetzter:

ID: 123884

Ingame name:
Reiner Winkler

why were you banned?
Blacklist bug

how long were you banned?
9999 days

How long is your sentence?
9928 days

Why should we unban you?
As I have already described in my other applications, I have been banned through no fault of my own due to a blacklist BUG.
I haven't had anything to do with people sending out GCs, I just received some.

Once again I try to prove my innocence again. And ask that my application be accepted.
For 2 months I've been trying to prove my innocence and never get an answer as to why I remain banned, nor have I been guilty of anything or have broken any rules.
I ask for your support, Vincent.
LG Reiner

Status
Not open for further replies.
Top Bottom