Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Blacklist Bug / Schwarzeliste Bug Reiner Winkller ID:123884

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
123884
Players nickname
Reiner_Winkller
Administrators nickname
Denis Xozis
Date
May 8, 2023
Time
21:50
Proofs
0

Reiner Winkller

Player
Player
Hallo Denis,

ich wende mich heute direkt. Ich habe mehrmals einen Antrag an Vincent: _Xozis geschrieben und meine Anfragen wurden leider nie richtig bearbeitet, sondern direkt abgelehnt. Das ganze kann ich verstehen, da am 10.03.2023 mein Antrag von Mazhor direkt abgelehnt wurde.
Bedauerlicherweise wurde mein Antrag damals ohne genauere Prüfung abgelehnt.

Gerne würde ich ein letztes Mal drum bitte, das du vielleicht das ganze nochmal prüfen kannst.

ID: 123884

Ingamename: Reiner Winkller

Warum wurdest du gebannt? Blacklist Bug

Wie lang wurdest du gebannt? 9999 Tage

Wie lang läuft deine Strafe noch? 9888 Tage

Wieso sollten wir dich entbannen?

Ich habe aus meinem Fehler gelernt, dass ich die am 08.05.2023 erhaltenen GC durch einen Cheater nicht ausgeben hätten dürfen, und mich bei einem Admin hätte melden sollen. Gerne kannst du den genaueren Ablauf anhand meiner anderen ABGELEHNTEN Anträge entnehmen.

Gerne würde ich um Verständnis bitten für die außergewöhnliche Situation, die an diesem Tag war.

Bestmöglich auf Englisch übersetzt dank meinem Kumpel Google Übersetzter:

Dear,
I'm addressing you today. I wrote an application to Vincent: _Xozis several times and unfortunately my requests were never properly processed, but rejected directly. I can understand the whole thing, because on March 10th, 2023 my application was directly rejected by Mazhor.

Unfortunately, my application was rejected at the time without further examination.

ID: 123884

Ingame name:
Reiner Winkler

why were you banned?
Blacklist bug

how long were you banned?
9999 days

How long is your sentence?
9888 days

Why should we unban you?

I learned from my mistake that I shouldn't have spent the GC received on May 8th, 2023 by a cheater and should have contacted an admin. You are welcome to refer to my other REJECTED applications for the more detailed process.

I would like to ask for your understanding of the extraordinary situation that was.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom