Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
570
Players nickname
Jamal Jail
Administrators nickname
Loui_Sana
Date
Jul 29, 2023
Time
17:09
Proofs
bei Notwendigkeit unter Discord (private Dokumente)

Paolo Jail | 570

Tachini Clan Leader
Player
Hiermit möchte ich einen Entbannungsantrag stellen für meinen oben genannten Account mit der ID-Nummer 570 Ingame, welcher im Juni 2023 passierte.
Nachdem ich (570) meinen alten Nachbarn besuchen wollte, welcher vor paar Jahren ausgewandert ist, habe ich in diesen Tagen auch die Chance genutzt mich in meinen Account einzuloggen. Im Nachhinein betrachtet, war es natürlich eine dumme Idee, da wir uns ja selbst mit IP-Adressen und der Technik auskennen.
Heute möchten wir wieder in die Grand RP Welt einsteigen und unsere Accounts in die wir mehrere tausende(!) Stunden (Zeit und Geld) investiert haben und einfach nur selbst etwas zum Server beitragen. Um einen Nachweiß unseres Verhältnisses zu zeigen, sind wir bereit unseren Reisepass mit dem Geburtsort hochzuladen (auf Discord, nicht hier öffentlich). Die 2 Accounts wurden stets vom Eigentümer gespielt, wir bitten daher um Nachsicht !
I would like to submit an unban request for my above-mentioned account with the ID number 570 in-game, which happened in June 2023. After I (570) wanted to visit my old neighbor, who emigrated a few years ago, I also took the opportunity to log into my account these days. In hindsight, it was of course a stupid idea, since we ourselves are familiar with IP addresses and the technology. Today we would like to get back into the Grand RP world and use our accounts in which we have invested several thousand(!) hours (of time and money) and simply contribute something to the server ourselves. In order to show proof of our relationship, we are ready to upload our passport with the place of birth (on Discord, not public here). The 2 accounts were always played by the owner, so we ask for your indulgence!

Status
Not open for further replies.
Top Bottom