Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
46336
Players nickname
Christos Polo
Administrators nickname
im not sure
Date
Mar 10, 2024
Time
00:00
Proofs
google.com

Christoss

🔜 🔝
Player
English-

i cant see which admin banned me.
Around 16 months ago in 2022 i was banned for multi cheating on my account id 46336. i played 1 turf and went offline 2 days later i tried to log on and it said banned for multi cheating. i never had a pc check. i never was pov requested. i just played the server for around 30 minutes that was all my playtime. i dont have any cheating bans on german servers and never had played de4 before or after that ban. im not sure why i was banned as i was not cheating i hadnt had any bans for cheating around the time i played on de4 also and havent had any after i have never had any problems with de4 or any admins so would appreciate if i could be unbanned, thanks.

German -

Ich kann nicht sehen, welcher Administrator mich gesperrt hat.
Vor etwa 16 Monaten im Jahr 2022 wurde ich wegen Multi-Cheating auf meiner Konto-ID 46336 gesperrt. Ich habe 1 Rasen gespielt und bin 2 Tage später offline gegangen. Ich hatte nie einen PC-Check. Ich wurde nie nach einem POV gefragt. Ich habe gerade etwa 30 Minuten lang auf dem Server gespielt, das war meine gesamte Spielzeit. Ich habe keine Cheat-Verbote auf deutschen Servern und habe vor oder nach diesem Verbot noch nie De4 gespielt. Ich bin mir nicht sicher, warum ich gesperrt wurde, da ich nicht betrogen habe. Zu der Zeit, als ich auf de4 gespielt habe, hatte ich auch keine Sperren wegen Betrugs, und auch keine hatte ich, nachdem ich nie Probleme mit de4 oder irgendwelchen Admins hatte, also würde ich mich freuen, wenn ich es könnte entsperrt, danke.

Dr. Felix Tired

❤️
Deputy Chief Administrator
Hallo,

dein Antrag ist abgelehnt.
Die ID ist nicht gebannt.

Mit freundlichen Grüßen
Felix Tired

Status
Not open for further replies.
Top Bottom