Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
16560
Players nickname
Alex Fluxy
Administrators nickname
El Pepe
Date
May 26, 2023
Time
9999
Proofs
https://imgur.com/a/OhBJIYH

Alex Fluxy

Player
Player
Bonsoir,
Je fais cette demande adressée à El Pepe pour une demande de Un-Blacklist.
J'ai été Blacklist il y a presque 1 ans, suite a avoir vendu mes GC à un autre joueur . J'ai depuis pris conscience de mon acte et le fait que j'ai cassé les règles, et je souhaiterai donc me faire un blacklist afin de revenir jouer avec mes amis, qui sont revenus sur le serveur.

Malgré cette erreur de parcours, j'ai été tout de même staff il me semble remarquable, et globalement apprécié des joueurs.
Pendant la période ou j'ai été joueur, j'ai été lead FBI, Adjoint FBI & Gouv et mon RP a toujours été correcte, et mon historique de sanction est très court.

Je comprendrai toute décision, mais je pense que je peux mériter une seconde chance au moins en tant que joueurs.
Cordialement,
Alex Fluxy

------------------------------------------------------------

Hello,
In case this unban appeal goes to Mazhor, here's a translation. After being blacklisted for about 1 year after i sold my GC to another player, i would like to come back. I've understood my wrongs and i'm verry sorry for it, and so i'd like to be unban to play again with my friends.

Meanwhile, when i was staff before being banned, i recall being a good Admin, who stayed for a few time and was like by the players.
When i was a player, i was FBI director, co director and other important places, and my RP was correct, and i had only a few jails.

I'd understand any answers, but i think i can deserve a second chance, at least as a player.

Alex Fluxy

Player
Player
Aussi, est-ce possible de me faire Unban du discord ? / Is it possible to be unban of the discord ?

El Pepe

Chief Administrator
Chief Administrator
Rejetee.
Vous connaissez tres bien les risques de vendre vos GC que vous avez obtenu en etant admin au autres joueurs.​

Status
Not open for further replies.
Top Bottom