Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Unban Appeal I Hamza Masia ID: 162204 I Blacklisted by Mazhor

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
162204
Players nickname
Hamza_Masia
Administrators nickname
Roberto_Fire
Date
Apr 3, 2024
Time
00:09
Proofs
https://imgur.com/a/5o2F5fq

Nikita Niaesh

Player
Player
Joined
Apr 16, 2024
Messages
7
ENGLISH

Dear Mr. Mazhor,

My ID: 162204 Ingame Name: Hamza Masia, I was banned on 03.04.2024 by Roberto Fire from the Server Grand DE 1. The reason was "Blacklist by Mazhor". I know what the mistake was.I was the victim because I was a family owner and always got money from my members.
We wanted to build on DE1 and I don't know who is charging OOC legally mony and who not. One of my Members was paying Money and he give me IC Money and I was happy because I thoght that he was rich end he is good for our Familie.I wish for a personal speak on Discord because I can explain it better there.

Best Whishes Hamza Masia

Deutsch
Sehr geehrter Herr Mazhor,


Meine ID: 162204 Ingame-Name: Hamza Masia, ich wurde am 03.04.2024 von Roberto Fire vom Server Grand DE 1 gebannt. Der Grund war „Blacklist by Mazhor“. Ich weiß, was der Fehler war. Ich war das Opfer, weil ich ein Familienbesitzer war und immer Geld von meinen Mitgliedern bekam.

Wir wollten auf DE1 aufbauen und ich weiß nicht, wer OOC gesetzlich Geld verlangt und wer nicht. Einer meiner Mitglieder zahlte Geld und er gab mir IC-Geld und ich war glücklich, weil ich dachte, dass er reich ist und gut für unsere Familie ist. Ich wünsche mir einen persönlichen Gespräch auf Discord, weil ich es dort besser erklären kann.

LG Hamza Masia
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom