Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Your ID
45261
Players nickname
Luis Castano
Administrators nickname
Napal Federov
Date
May 31, 2024
Time
00:20
Proofs
https://ibb.co/K0rS5CR

L-Castano

Organisazija | Leader
Player
Joined
May 14, 2022
Messages
175
Hallo Liebes Admin-Team!

Ich war heute mit meinem Twink Account Borat Alkhan ID 72341 mit einem Freund in einem Krieger unterwegs. Als wir schnell gefahren sind hatte ich einen Lag und hatte ein Standbild. Gefühlte 30 Sekunden später wurde ich gekickt wegen Anticheat Code #934. Als ich probierte mich erneut einzuloggen hatte ich eine Nachricht das ich Permanent gebannt wurde. Ich habe keinen Clip von dem lag da mein ganzer PC aufgehangen war. Ich bin mit einem PC Check etc. Einverstanden um meine Unschuld zu beweisen. Ich habe nie gecheatet und hatte es auch nie vor.
Es Handelt sich hierbei offensichtlich um ein Missverständnis!


Mit freundlichen Grüßen
Luis Castano | Organisazija




____________________________________________________




Hello Dear Admin Team!



Today I was with my twink account Borat Alkhan ID 72341 with a friend in a Krieger. When we were driving fast, I had a lag and had a frozen screen. About 30 seconds later, I was kicked due to Anticheat Code #934. When I tried to log in again, I received a message that I was permanently banned. I don't have a clip of the lag because my entire PC froze. I am willing to undergo a PC check, etc. to prove my innocence. I have never cheated and never intended to.

This is obviously a misunderstanding!

Kind regards,

Luis Castano | Organisazija



 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom