Informacije
1.Vase Ime IRL: Josip
2.Vase Godine: 14
3.Vremenska Zona: GMT +1
4.Prosjek Online Po Danu: 8 do 9h
5.Vas Discord: jozza3258
6.Vase Ime IG: Jopaa Vice
7.Vas ID: 34054
Dodatne Informacije
1.Lider Za: Ballas
2. Zašto želite biti lider neke specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje)
2.1 Hteo bi biti lider Ballasa zato jer mi je zelja viditi organizaciju od kad sam bio pocetnik.
2.2 Mislim da bih dobro znao presuditi da li osoba zna pravila servera i to bi pomoglo u poboljsanju RPa u organizaciji.
2.3 Volim kriminal i volio bih udovoljiti osobama koje isto vole kriminal. Orgnizaciju cu stalno proveravati i ponavjam da necu dozvoljavati ulazak osobama koje ne znaju pravila.
3.Vas Savet Za Poboljsavanja RolePlay-a U Organizaciji
3.1 Vece rankove bih davao osobama koje su vec dugo na projektu i koji VISE poznaju pravila te bih mi tako pomagali i oni bih mogli izbacivati ili uopce ne ubacivati clanove koji ne znaju RPati.
3.2 Bio bih dosta strog u vezi toga sto se tice warnowa i verbala zato necu dopustati greske u RPu
3.3 Ako bi doslo do nekih IC problema u organizaciji ja cu uvijek biti tamo kada me netko treba da rjesim taj problem.
3.4 Da Bih Usao U Organizaciju Moras Da: dobro poznajes pravila i server
Rankovi:
1. Geto Baby
2. Geto Djecak
3. Geto Poznavac
4. Geto Helper
5. Geto Cistac
6.Geto Invader
7.Geto Man
8.Geto Elite
9.Turfer
10. H.Q Commander
11. O.G
12. Zamenik
13. Ballonja
1.Vase Ime IRL: Josip
2.Vase Godine: 14
3.Vremenska Zona: GMT +1
4.Prosjek Online Po Danu: 8 do 9h
5.Vas Discord: jozza3258
6.Vase Ime IG: Jopaa Vice
7.Vas ID: 34054
Dodatne Informacije
1.Lider Za: Ballas
2. Zašto želite biti lider neke specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje)
2.1 Hteo bi biti lider Ballasa zato jer mi je zelja viditi organizaciju od kad sam bio pocetnik.
2.2 Mislim da bih dobro znao presuditi da li osoba zna pravila servera i to bi pomoglo u poboljsanju RPa u organizaciji.