Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
37585 and 37317
Players nickname
Joey Gamesense
Administrators nickname
El Romain
Date
Jul 19, 2024
Time
20:50
Proofs
https://imgur.com/a/YXipqQ3

willymain

Player
Player
Joined
Jul 9, 2024
Messages
2
today i was banned for capture rule 2.24 for using Vpn when i haven't been check first time they banned me on main account for same reason i thought it was a mistake so made twink to play now they ban me again this isnt fair and i would like an unban please also asked them to pc check me but they refused because they dont speak english when in france you learn english doesn't make sense in my opinion i just want unban and want to play

aujourd'hui, j'ai été banni pour la règle de capture 2.24 pour avoir utilisé VPN alors que je n'ai pas été vérifié pour la première fois, ils m'ont banni sur le compte principal pour la même raison, je pensais que c'était une erreur, alors j'ai fait mine de jouer maintenant, ils me bannissent à nouveau, ce n'est pas juste et je je voudrais un bannissement s'il vous plaît leur a également demandé de me vérifier sur PC mais ils ont refusé parce qu'ils ne parlent pas anglais alors qu'en France, vous apprenez l'anglais, cela n'a pas de sens à mon avis, je veux juste annuler l'interdiction et je veux jouer
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom