1. Vaše ime IRL: Ivan
2. Vaše godine: 16
3. Vremenska zona: GMT+1
4. Od kada do kada ste inace ingame (Vremenski stavite npr od 10:00 do 19:00): 12:00 - 00:00
5. Prosjecna aktivnost po danu(Vremenski): 9, 10 sati
6. Vaš Discord: nhino.mp3
7. Vaše ingame ime: Snex Changretta
8. Vaš ID: 60144
9. Želim biti kurator Crime-a ili State-a: asistent
Dodatne informacije
1. Zašto želite postati admin?
Zelim pomoci novijim igracima u RP situacijama, imam dosta islustva, zelim pomagati ljudima kao i drugi meni kada sam bio pocetnik.
2. Koje su vaše prednosti?
Imam dosta islustva u Grand RP-u, aktivan sam i volim pomagati drugima.
3. Koje su vaše najveće slabosti?
Sto se tice slabosti najveca slabost mi je vreme igranja… nekad mogu igrati duze a nekad kracw sve zavisi kakve ooc obaveze imam ali uglavnom igram duze.
4. Hoćeš li biti spreman napustiti RP život i postati admin?
-asistent
5. Hoćete li biti spremni prodati svoj biznis? (Zabranjeno je imati biznis dok ste administrator):
-asistent
6. Da li postoji neki IRL problem koji vas sprijecava da budete aktivni u ovom trenutku?
-Ne
2. Vaše godine: 16
3. Vremenska zona: GMT+1
4. Od kada do kada ste inace ingame (Vremenski stavite npr od 10:00 do 19:00): 12:00 - 00:00
5. Prosjecna aktivnost po danu(Vremenski): 9, 10 sati
6. Vaš Discord: nhino.mp3
7. Vaše ingame ime: Snex Changretta
8. Vaš ID: 60144
9. Želim biti kurator Crime-a ili State-a: asistent
Dodatne informacije
1. Zašto želite postati admin?
Zelim pomoci novijim igracima u RP situacijama, imam dosta islustva, zelim pomagati ljudima kao i drugi meni kada sam bio pocetnik.
2. Koje su vaše prednosti?
Imam dosta islustva u Grand RP-u, aktivan sam i volim pomagati drugima.
3. Koje su vaše najveće slabosti?
Sto se tice slabosti najveca slabost mi je vreme igranja… nekad mogu igrati duze a nekad kracw sve zavisi kakve ooc obaveze imam ali uglavnom igram duze.
4. Hoćeš li biti spreman napustiti RP život i postati admin?
-asistent