Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Entbannungsantrag Permanenter Bann Allg. 1.6 I Yuki Cold I 113107/123080

Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
113107
Players nickname
Yuki Cold
Administrators nickname
Fabian Grace
Date
Sep 23, 2024
Time
22:46
Proofs
https://streamable.com/okxgam

vipeerz

Player
Player
Sehr geehrtes Admin Team,

Vor ca. 3 Wochen wurde ich gebannt für die Regel Allgemein 1.6 - Echtgeldhandel. Ich gebe zu, es war ein Fehler, sich gegen die Regeln des Servers zu stellen und dies tut mir extrem leid. Im Endeffekt bereue ich es sehr, dies getan zu haben und hoffe auf eine zweite Chance, um auf GrandRP DE01 spielen zu können. Andererseits wurde jedoch komischerweise auch mein Zweitaccount mit der ID 123080 gebannt, weshalb dieser Entbannungsantrag auch auf meinen Twink bezogen ist, der normalerweise nicht bei dem Verstoß 1.6 gebannt sein sollte.
Ich hoffe, das ich eine zweite Chance bekommen kann, weiterhin auf GrandRP DE01 Spaß zu haben.

Danke im Voraus

Mit freundlichen Grüßen

Yuki Cold

English:

Dear Admin Team,

Approximately three weeks ago, I was banned for violating rule General 1.6 - Real Money Trading. I admit it was a mistake to go against the server's rules, and I deeply regret it. In the end, I am truly sorry for what I did and hope for a second chance to play on GrandRP DE01 again. However, strangely, my secondary account with the ID 123080 was also banned, even though it should not have been banned for the 1.6 violation. Therefore, this unban request also relates to my secondary account, which should not have been affected by the ban.

I hope I can be given a second chance to continue having fun on GrandRP DE01.

Thank you in advance.

Kind regards,
Yuki Cold

Status
Not open for further replies.
Top Bottom