Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
51811
Players nickname
Bogoljub Berlusconi
Administrators nickname
Dragan_Macak
Date
Dec 11, 2024
Time
00:00
Proofs
https://youtu.be/LjrGPgRAC9Q?si=PEQauw0OYkBaORZd

Bogoljub Necakov

Player
Player
Dobar dan poštovana administracijo,

Pišem ovu molbu za unban jer sam dana (11-12-2024) dobio ban nakon pc check-a.

Nisam prošao pc check jer sam imao nedozvoljeni redux koji nije bio instaliran u igru već samo skinut jer mi je drugar poslao nekoliko redux-a da isprobam koji će mi raditi najbolje pošto imam lošiji računar.Slepo verujuci prijatelju jer sam u tom nekom periodu bio pocetnik i ubacio sam to sto sam i priznao na pc chek-u,ali cim sam saznao za to ja sam ih izbrisao iz igre ali su jos uvek bili instalirani na racunaru,nisam bio upucen toliko oko toga jer sam bio pocetnik vec kada sam postao ozbiljniji igrac shvatio sam ali vec je bilo kasno i zao mi je zbog toga...
Zelim da sevratim i igram sa prijateljima,svestan sam geske u ovom trenutku ali sam je napravio jer nisam znao za tako nesto...
Na pc check sam bio pozvan nakon što sam tražio unban za ban koji sam dobio jer nisam na vreme dostavio pov iz razloga što nisam bio kod kuće. Odmah nakon dolaska kući dostavio sam pov, kada mi je zatražen duži pov i njega sam dostavio, događaj je bila luka koja je svim igračima bagovala na šta zam upozorio i obavestio admina pre iste, a on je rekao da sačuvam pov i sve će biti u redu a ja sam ipak banova, link žalbe i pov možetr pogledati na linkovima ispod:

link žalbe: Approved - Ban za P.D 1.7 | Vuk Cappone

link pov-a:

Još jednom bih vas najiskrenije zamolio za unban, pristajem na money wipe i na pc check ukoliko je to ponovo potrebno.

Hvala unapred!

Emanuel loncaric

Player
Player
sta je ovo bogoljub dobio ban a lik nestaje ispred njega