Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Rejected Lider za Emergency Medical Services I Vuk Fllow

Rejected
Status
Not open for further replies.

Vuk Flow

Player
Player
Joined
Jun 7, 2024
Messages
96
1. Vaše ime IRL: Vuk
2. Vaše godine: 13
3. Vremenska zona: GTM+1
4. Prosjek online po danu: 5h
5. Vaš Discord: vukborojevic
6. Vaše ingame ime: Vuk Fllow
7. Vaš ID: 54393

Dodatne informacije

1. Lider za: EMS

2. Zašto želite biti Lider ove specifične organizacije? (Navedite tri razloga uz objašnjenje)

  • Posvećenost spasavanju života i unapređenju zdravstvene zaštite
    Želim postati lider u organizaciji EMS jer sam duboko posvećen misiji spašavanja života i pružanju brzih, efikasnih medicinskih usluga. Ova organizacija ima ključnu ulogu u hitnoj medicinskoj intervenciji, a moj cilj je unaprediti procese i strategije koje omogućavaju brže i preciznije reagovanje u kriznim situacijama.
  • Razvoj i edukacija medicinskog osoblja
    Kao lider, želim unaprediti obuku i profesionalni razvoj članova tima kako bismo pružali najviši nivo zdravstvene zaštite. Kroz kontinuiranu edukaciju, primenu novih tehnologija i metoda rada, verujem da možemo povećati efikasnost i sigurnost u obavljanju naših zadataka, čime direktno doprinosimo boljem životu zajednice.
  • Unapređenje operativne efikasnosti i koordinacije
    Želim doprineti boljoj koordinaciji između različitih timova i sektora unutar organizacije kako bi hitne medicinske službe bile još efikasnije. Fokusiran sam na optimizaciju resursa, smanjenje vremena odgovora na hitne slučajeve i implementaciju novih tehnologija koje mogu poboljšati naš rad. Efikasnost operacija je ključna za spasavanje života, a moja strategija bi bila usmerena na unapređenje svih tih aspekata.
3. Vaš savjet za poboljšanje RolePlay-a u organizaciji.
  • Realistični scenariji – Fokusirati se na simulacije stvarnih hitnih situacija sa različitim varijacijama (npr. nesreće, masovni incidenti) kako bi tim bio spreman na sve izazove.
  • Timska koordinacija – Uključiti sve sektore tima (medicinski tehničari, vozači, doktori) u zajedničke simulacije, čime se poboljšava komunikacija i efikasnost u kriznim situacijama.
  • Analiza i feedback – Nakon svake simulacije, pružiti konstruktivan feedback i analizirati šta je funkcionisalo, a šta treba poboljšati za bolju reakciju u stvarnim uslovima.

Kodovi:
10-1: Sve jedinice dolaze na parking glavne bolnice.
Koristi se da obaveštava sve jedinice da se okupe na određenoj lokaciji.
10-2: Negativno/Odbijeno.
Koristi se kao odgovor na zahtev ili pitanje, označavajući da je situacija negativna ili da je zahtev odbijen.
10-3: Tišina na radio.
Zahteva prekid svake vrste komunikacije na radiju, obično u situacijama koje zahtevaju pažnju ili tajnost.
10-4: Potvrđeno/Pozitivno/Primljeno.
Koristi se za potvrdu da je informacija ili komanda primljena i razumljena.
10-5: Ponoviti zadnji prenos.
Koristi se kada je potrebna ponovna komunikacija prethodne poruke.
10-6: Zanemariti zadnji prenos.
Koristi se da se označi da treba ignorisati prethodni prenos ili informaciju.
10-7: Prijava pauze.
Koristi se kada član tima obaveštava da pravi pauzu.
10-8: Odjava pauze.
Koristi se kada član tima obaveštava da se vraća sa pauze.
10-10: Pucnjava u toku.
Označava opasnu situaciju koja uključuje pucnjavu, što je veoma važno za sve jedinice da budu svesne.
Statusi i Specijalni Kodovi
Status 1: Prijava dužnosti.
Koristi se kada se član tima prijavljuje za rad ili dužnost.
Status 2: Odjava dužnosti.
Koristi se kada se član tima odjavljuje sa dužnosti.
Code A: Pad igre.


Statusi i Specijalni Kodovi​

  • Status 1: Prijava dužnosti.
    • Koristi se kada se član tima prijavljuje za rad ili dužnost.
  • Status 2: Odjava dužnosti.
    • Koristi se kada se član tima odjavljuje sa dužnosti.
  • Code A: Pad igre.
10-11: Obaveštenje da je vreme za sastanak ili operativni brief.
10-12: Prijava dolaska VIP osobe ili zvaničnika; takođe može značiti da se očekuje određeni nivo posmatranja ili specijalan tretman.
10-13: Prijava informacija o vremenskim uslovima (npr. obaveštenja o nepovoljnim uslovima kao što su oluje).
10-14: Prijava da prenosite informacije ili poruke.
10-15: Osoba u pritvoru; označava da je neko uhvaćen i potreban je transfer ili sigurnost.
10-16: Stanje hitnosti; traži pomoć od drugih jedinica ili podršku sa viših nivoa.
10-17: Prijava da je vožnja u toku (npr. za hitne slučajeve ili transport pacijenata).
10-20: Prijava trenutne lokacije.
10-21: Poziv ili kontaktiranje glavne kancelarije ili nadredjenog.

Hvala na čitanju i sretno svim ostalim kandidatima!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom