Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
$"
Players nickname
Deni_Lee
Administrators nickname
Banjo_Zaar
Date
May 30, 2022
Time
00:00
Proofs
N/A

DeniLee

Player
Player
Sehr geehrte administrative Ebene des GRAND Teams,
ich melde mich hiermit um eine Entbannung für mein Konto mit der ID 42 zu beantragen.
Ich wurde für 1.4 von Banjo gebannt, und zwar dies auf meinem Hauptkonto.
Ein Gespräch mit Banjo habe ich gesucht, wo ich leider keine Antwort bekommen habe.
Ich habe 2 Konten gehabt, & mein kleiner Bruder hatte ebenfalls auf meinem Gerät gespielt welches er aber nicht sonderlich aktiv genutzt hat.
(Ich errinere mich leider nicht mehr an die genaue Sachlage da dieser Vorfall schon etwas in der Vergangenheit zurückliegt, entschuldigt falls ich etwas missachtet habe.)
Inzwischen besitze ich ein nagelneues Endgerät und möchte nach einer langen PC-Pause wieder aktiv auf GRAND aktiv werden, da dies mein Hauptserver war.
Ich entschuldige mich für alle Diskrepanzen die ich evt. verursacht habe & möchte liebend gerne wieder als aktiver Spieler durchstarten. Das Gespräch mit Banjo hatte ich gesucht, worauf ich aber leider keine Antwort habe.
Ich bin aber weiterhin aktiv auf meinem Hauptaccount geblieben, und war aktiv am Spielgeschehen beteiligt. Deshalb verstehe ich den permanenten Bann auch nicht, da er eigentlich nur 60 Tage gehen sollte. (... 1.4 > Hauptaccount Bann 60 Tage)
Ich hoffe hier innenständig auf eine Entbannung ihrerseits, da ich momentan wieder sehr motiviert bin und ein treuer Spieler auf ihrem Server war. Ich danke ihnen für ihre Bemühungen, und bin gespannt auf eine (hoffentlich) positive Resonanz.

In dem Sinne, schönen Montag und ganz liebe Grüße :)
=====
Dear administrative level of the GRAND Team,
I am contacting you to request a ban for my account with ID 42.
I have been banned from Banjo for 1.4, and this on my main account.
A conversation with Banjo I have sought, where unfortunately I have not received a response.
I had 2 accounts, & my little brother had also played on my device which he didn't use very actively.
(I unfortunately don't remember the exact facts as this incident was a bit in the past, sorry if I disregarded anything).
In the meantime I own a brand new terminal and want to become active on GRAND again after a long PC break, since this was my main server.
I apologize for any discrepancies I may have caused & would love to start again as an active player. The conversation with Banjo I had sought, but unfortunately I have no answer.
However, I have remained active on my main account, and have been actively involved in the gameplay. That's why I don't understand the permanent ban, since it should actually only go for 60 days. (... 1.4 > Main account ban 60 days)
I am hoping here inside for a unbanning on their part, as I am currently very motivated again and have been a loyal player on their server. I thank them for their efforts, and am looking forward to a (hopefully) positive response.

In the sense, nice Monday and very dear greetings :)

Mazhor

Main Dev
Main Dev
Stop lying. You got banned by me for General Rule 1.6​

Status
Not open for further replies.
Top Bottom