- Joined
- Jan 19, 2026
- Messages
- 37
Sebepsiz yere mute yedim. Ancak sanırım olay, ben cezaevindeyken bir kaç arkadaş müzik açıyordu çok ses yapıyordu admin de beni onlardan sandı ve 2 saat mute attı. Ben gereksiz yere mute yediğimi düşünüyorum gereğini arz ederim.