Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
126390
Players nickname
JABER KING
Suspect ID
21330
Date of violation
Feb 1, 2026
Time of violation
21:03
Proofs
https://youtu.be/HclE_QOKilM

jaber alghouli

Under Deputy of Black Mamba
Player
I was participating in the Leftover event, and after a previous engagement had ended and there was no ongoing combat, ID 21330 killed a player who was in an unconscious state (mercy killing), which resulted in ending his state instead of waiting.

Hamze_Shadow

Player
Player
I was participating in the Leftover event, and after a previous engagement had ended and there was no ongoing combat, ID 21330 killed a player who was in an unconscious state (mercy killing), which resulted in ending his state instead of waiting.
I dette tilfellet kan jeg drepe hvem jeg vil, og jeg gjør ferdig hvem jeg vil, og jeg kjenner heller ikke denne fyren jeg nettopp gjorde ferdig, og jeg vil se hele perspektivet ditt

Hamze_Shadow

Player
Player
I dette tilfellet kan jeg drepe hvem jeg vil, og jeg gjør ferdig hvem jeg vil, og jeg kjenner heller ikke denne fyren jeg nettopp gjorde ferdig, og jeg vil se hele perspektivet ditt

Hamze_Shadow

Player
Player
In this case, I can kill whoever I want, and I finish whoever I want, and I don't even know this guy I just finished, and I want to see your whole perspective.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom