- Joined
- Mar 3, 2026
- Messages
- 1
Merhaba, aldığım hapis cezasına itiraz etmek için yazıyorum. Bir grup arkadaşımla birlikte bir yöneticiyle yaşanan bir olaya karıştığım için yanlışlıkla cezalandırıldığımı düşünüyorum. Açıklığa kavuşturmak gerekirse: Orada sadece aracımı ceza parkından çıkarmak için bulunuyordum. Arkadaşlarımı beklerken, kurallara aykırı bir şey yaptılar, ancak ben onların eylemlerine karışmadım. Sadece ayrılmak için işlerini bitirmelerini bekliyordum. Herhangi bir kural ihlaline (CR) katılmadığım ve sadece aracımı bekleyen bir seyirci olduğum için, bu cezanın haksız olduğunu düşünüyorum. Bu sunucunun kurallarına değer veriyorum ve yöneticinin çalışmalarını aksatma niyetim yok. Lütfen durumu gözden geçirip hapis cezamı kaldırmayı değerlendirebilir misiniz?