Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  • PLEASE PAY ATTTENTION

Before making complaint with a prefix for curator of the project please read these rules.
    1. Make complaint only in case if you already posted for high admins and they did not help you.
    2. Complaints for curator of the project ONLY for management level complaints. You can't appeal your warning or 7 days ban. You can appeal only permanent or long-term bans.

Thank you for attention! (c) Mazhor Pluxury
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
57627
Players nickname
Steffi Bra
Administrators nickname
Ken_Tucky
Date
Jun 14, 2022
Time
00.00
Proofs
https://discord.com/channels/776874226300354600/776874226300354602/987937046041612288

Steffi Bra

Player
Player
Hallo Ken_Tucky,

Ich habe am 14.06.2022 eine Sperre für 60 Tage von der allgemeinen Regel 1.7 bekommen.

Mir wahr leider bis dato nicht bewusst das es ein Verstoß gegen die Allgemeine Regel 1.7 darstellt
ein Familienmitglied gab mir die 10 Millionen bar um ein Unternehmen zu kaufen da der Verkäufer leider nur wenig Zeit hatte

ich habe mir seit ich auf GrandRp spiele (bis auf ein mal ) zuschulden kommen lasen

ich bitte sie mir noch mal eine Chance zu geben und mich zu endbannen
ich spiele sehr gerne auf GrandRp und würde es gerne auch weiterhin
leider verliere ich auch in 5 Tagen mein Apartment was sehr schade wäre

Ich werde mir ab jetzt alles genau überlegen und vorher im Regelwerk nachschauen bevor ich was mache

ich bedanke mich schon mal im voraus

Mit freundlichen Grüßen
Steffi Bra

Steffi Bra

Player
Player
Nachtrag :
ein Familienmitglied gab
mir die 10 Millionen bar um ein Unternehmen zu kaufen da der Verkäufer leider nur wenig Zeit hatte

sorry

Alex Odd

Chief Administrator
Chief Administrator
Status
Not open for further replies.
Top Bottom