Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Players nickname
Lucky_Rain
Administrators nickname
Adrian_Gotti
Date
Oct 5, 2021
Time
18
Proofs
https://gta5grand.com/forum/threads/13744/

Lucky Rain

Lucky Rain
Player
Joined
Jun 21, 2021
Messages
39
https://gta5grand.com/forum/threads/13744/

Player POV ::

In der Regel ist es verboten, zwischen den Schießereien zu plündern, aber dieses Mal ist die Schießerei vorbei, weil er der letzte Mann war, der gestanden hat und der Admin mir auf der Grundlage eines 3-Sekunden-Videos 180 Minuten demorgan gegeben hat.
Auf einem englischen Server ist 1 Minute POV das Minimum, um Situationen wie diese zu beweisen, ich denke, der Admin muss die Regeln erneut lesen.
Ich glaube nicht, dass in 3 Sekunden ein Admin sagen kann, dass es sich um eine Schießerei oder einen 1v1-Kampf handelt.
Was ich will, ist, mich aus dem Gefängnis zu entlassen oder den Typen, der sich beschwert hat, um mindestens 30 Sekunden Pov zu bitten.



TRANSLATION ::
{ As per rule, it is forbidden to loot in between gunfight but this time gunfight is over because he was the last man standing and on basis of 3-second video Admin gave me 180minutes demorgan,
On english server 1 minute of POV is the minimum to prove situations like this, i think admin have to read the rules again.
In 3 second i don't think any admin could say its a gunfight or 1v1 fight..
What i want is to release me from prison or ask at least 30second pov from that guy who complained. }
 

Lucky Rain

Lucky Rain
Player
Joined
Jun 21, 2021
Messages
39
Ich hoffe, die Antwort von einem höheren Admin kommt, nachdem ich 180 Minuten im Gefängnis verbracht habe und keinen Ort, um seine Unschuld zu beweisen. Ich habe den Admin im Spiel gefragt und Adrian-Gotti sagte mir, dass er in einem 3-Sekunden-Video Schussgeräusche hören kann. Wirklich?

Translation :
{ Hope Reply from higher Admin comes after i spend 180 minutes in jail ,and no place to prove innocence, i asked admin in-game and Adrian-Gotti told me that he can hear gunshot sound in 3 second video , Really? }
 

Kevko Franklyn

Player
Player
Joined
Sep 25, 2021
Messages
222
Der Administrator hat das Recht, die Beschwerde nicht zu berücksichtigen, wenn:
The administrator has the right not to consider the complaint if:

Can and not got to
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom