Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
1171
Players nickname
Lucky Rain
Administrators nickname
jackson_clark and luis
Date
Aug 27, 2022
Time
0000
Proofs
https://gofile.io/d/OAk2Mg

Lucky Rain

Lucky Rain
Player
Ich möchte nach meinem Verbrechen fragen, das mich gesperrt hat, weil ich nach 2 Tagen in die Stadt gekommen bin und beim Anmelden einen gesperrten Bildschirm mit verbleibenden 9998 Tagen sehen kann

englishn : i want to ask about my crime that banned me , because i came in city after 2 days and i can see banned screen on login with 9998 days remaining

Lucky Rain

Lucky Rain
Player
i asked about issue from my Twinkie and admin told me that you have only 7 days of ban because 3 warnings , and i am still confused....
Hope you give me a rich detailed reply about my ban asap so i can do further steps.

Ich habe nach einem Problem mit meinem Twinkie gefragt und der Administrator hat mir gesagt, dass Sie nur 7 Tage Sperre haben, weil 3 Warnungen vorliegen, und ich bin immer noch verwirrt ....
Ich hoffe, Sie geben mir so schnell wie möglich eine ausführliche Antwort auf mein Verbot, damit ich weitere Schritte unternehmen kann.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom