Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Rejected
Status
Not open for further replies.
Your ID
42187
Players nickname
Ulli Patterson
Administrators nickname
Jackson Clark
Date
Sep 24, 2022
Time
0:03
Proofs
-

Ulli Patterson

Player
Player
Joined
Jan 1, 2022
Messages
29
(German)
IC-Name: Ulli Patterson, James Patterson, Peter Patterson

ID-Nr.: 42187, 41077, 44773

Wann wurdest du gesperrt: 24.09.2022 (0:03)

Warum wurdest du gesperrt: Allgemeine Regel 1.1

Wer hat dich verbannt: Jackson Clark

Wie lange wurdest du gebannt? 9999 Tage

Wie lang läuft deine Strafe noch? 9998 Tage

Warum sollten wir dich entbannen?

Liebe Administratoren

Wir James Patterson, Peter Patterson und Ulli Patterson (Ich) wurden gestern wegen der Allgemeinen Regel 1.1 dauerhaft gebannt. Wir drei sind OOC-Geschwister und waren die 37 KW bei meinem Bruder zu besuch. Wir sind des Öfteren bei meinem Bruder und Spielen da Zusammen oder Unternehmen was. An dem 13.09.2022 kam uns die Idee unser Geld was wir haben mal in etwas Sinnvollem zu Investieren und haben mitbekommen das die Familie ein Unternehmen kaufen möchte und ein gutes Angebot bekommen hat unser Geld das wir hatten haben wir ordnungsgemäß mit den Rechten der Familie auf das Familien Konto eingezahlt. Da wir nur einen PC und einen Laptop da hatten haben wir uns Persönlich auf dem Rechner von dem James Patterson angemeldet und das Geld aufs Familien Konto eingezahlt. Danach haben wir uns wieder mit unseren Accounts abgemeldet und der James hat mit seinem Account weitergespielt. Peter und Ich haben dann auf Konsole weitergespielt. Dann war die Woche vorbei und wir sind alle wieder nachhause gefahren.

Dann kam der Schock gestern Abend Spielten wir auf entspannt auf Grand RP alle getrennt von Ihrem Pc’s/Laptops. War ein Schöner Tag und viel erlebt und abends dann die Nachricht das wir Dauerhaft gebannt wurden wegen Allgemeiner Regel 1.1. Wir waren sehr Schockiert da wir erstmal nicht genau wussten warum und haben uns ein Kopf gemacht warum wir gebannt wurden. Dann haben wir uns an die Woche zurückerinnert und denken, dass das der Grund war warum wir gebannt wurden.

Wir sind auch damit einverstanden unseren Personalausweis (Privat) mitzuschicken damit sie sehen das wir in OOC Wirklich 3 Geschwister sind! Damit sie auch sehen, dass wir unsere Accounts nicht geteilt haben.

Ich hoffe auf schnelle und positive Rückmeldung da uns das Spielen auf Grand RP ziemlich viel Spaß macht. Danke dass sie sich die zeit genommen haben und meinen Thread durchgelesen haben.

Mit Freundlichen Grüßen
James, Peter und Ulli Patterson

(English)
IC Names: Ulli Patterson, James Patterson, Peter Patterson

ID No.: 42187, 41077, 44773

When were you banned: 09/24/2022 (0:03)

Why were you banned: general rule 1.1

Who banned you: Jackson Clark

How long have you been banned? 9999 days

How long is your sentence? 9998 days

Why should we unban you?

Dear administrators

We James Patterson, Peter Patterson and Ulli Patterson (I) were permanently banned yesterday due to General Rule 1.1. The three of us are OOC siblings and visited my brother in 37 weeks. We are often with my brother and play together or do something there. On September 13th, 2022 we had the idea to invest the money we have in something meaningful and we noticed that the family wanted to buy a company and got a good offer, we have our money that we had paid properly with the rights of the family into the family account. Since we only had a PC and a laptop, we personally registered on James Patterson's computer and paid the money into the family account. After that we logged off with our accounts and James continued to play with his account. Peter and I then continued playing on console. Then the week was over and we all went back home.

Then came the shock last night we played relaxed on Grand RP all separated from your PC's/laptops. Was a nice day and experienced a lot and then in the evening the message that we were permanently banned because of general rule 1.1. We were very shocked because we didn't know exactly why at first and thought about why we were banned. Then we looked back on the week and think that's why we got banned.

We also agree to send our identity card (private) so that you can see that we are really 3 siblings in OOC! So that they can also see that we have not shared our accounts.

I hope for quick and positive feedback as we enjoy playing on Grand RP quite a bit. Thanks for taking the time and reading through my thread.

kind regards
James, Peter and Ulli Patterson
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom